24h購物| | PChome| 登入
2007-02-23 08:31:00| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

向婆婆拜年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

昨日年初五放工就出了柴灣向婆婆拜年.

4點15分放工,未到6點就到了小西灣的酒樓,而且我是第三批人到.

又話今年冇偏財,我打左幾舖就贏左幾廿蚊(今左鋪打出位位$24,之後等係要出返鋪俾阿婆48啦),咁就俾我打左兩鋪喇

之後, 見到我成4年冇傾過計的表弟,哇,中三喇,哈,不過仲未高過我.其實我都鍚我表弟,佢成4年冇見過俊俊,佢一見到就話:’表姐,呢個就係阿俊呀?’

而佢亦好唔習慣自己俾阿俊叫佢做~表舅父.

同表弟AND俊去了冒險樂園,表弟好識做咁去兌換金幣,我叫佢唔使喇,佢就買左包POP CORN, 哈, 我諗表弟佢在學校都係咁樣識女仔啦.

玩完冒險返到酒樓,仲有從廣州來的叔婆一家5口,大家柴娃娃食左一餐飯.

叔婆同阿婆, 兩個好可愛的老人家,唔怪得之俊俊咁LIKE我阿媽啦,真係隔代相處得好,兩個婆婆一樣咁可愛.

俊俊就慘D, 佢個表妹冇出來吃飯,不過, 有我表哥借左部PSP俾佢打,佢先冇咁悶.

表哥叫我買部WII俾俊玩,哈哈,買一部機,我可以買到一平方呎樓呀.我要草錢買樓,買樓, 買樓.

最後,全檯都冇人飲啤酒,我一個人拎住8支生力由柴灣返天水圍,哈哈,非常創舉.

台長: 小妹

您可能對以下文章有興趣

人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文