24h購物| | PChome| 登入
2006-02-03 15:48:38| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

為什麼

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

酒醉過後,身心也未平復,身體上胃痛得很,心情上自己不知為什麼而煩.

煩什麼?為什麼?

為了愚蠢地請假一天而悶煩?為了誰?

柏立走過來問候我,在會議室內我想他多留一會,是想有個人跟我說說話吧.他找我全是因為唔識用影印機來掃瞄文件,我們在影印機前,他翻文件我按鍵,很快就掃瞄好一本書,我說早幾日在市中心碰到了chem妹同p sir, 佢地好似嗌交咁, 一個行前一個行後, 柏立說:’正常呀,我問chem妹佢同p sir有冇feel, 佢都答唔出ga?’

’咁你唔對佢講你對佢好feel, 叫chem妹feel下你?’

’我幾時對佢有feel?’

’你冇?’

’我冇...’

’哦...咁你對我d feel多d o既, right?’

佢點頭後才如夢初醒:’我頭先答你咩呀’

’我問你對我有feel過chem 妹law, 你點頭ga?’

’咁都係o既,係層次唔同o既’

都係收口好喇, 費事又引起什麼誤會.....

他再問:’你話為左我唔再去飲酒食煙?’

’係咯,為左你唔去飲酒食煙,但我又去左飲酒喎, 咁即係唔係為左你啦’ 嘻嘻.

************************************************************

忘掉了怎憎一個人
還灰得可怕誰來扶助一把也不信任
如何想像到 日後過甚麼快樂生辰
你我熱吻 (我會熱吻)*

我戀上自困 世界不再戰爭但尚在淪陷
願看天繼續暗 我眼中有誰或可替代你
都不再敏感 總好過天晴後再密雲

我昨日情難自制 只有利沒有弊
想快樂到底 終於跌落到底
從寂寞自閉 轉化活在下世
當告別某位 我心裡沒有位
拿不起放不低

台長: 小妹

您可能對以下文章有興趣

人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文