24h購物| | PChome| 登入
2006-04-04 02:07:57| 人氣491| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

發.牛.豆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來,最開心既事
真係莫過於同好朋友一齊回想中學時代
講番中學時大家一切發生過既事


記得....
高二戈年, 上葡文堂, 我, 小花同玫瑰, 大家都講緊將來要去邊度讀大學, 結果現在一個係大陸, 一個係澳門, 一個係台灣, 時間過得真快, 而家我地都讀緊大二囉.
記得....
高二戈年, 上miss 歐既打字堂, 小花話好似成套"生死時速"咁, 大家既打字聲何其"響亮". miss 歐戈兩句"開始"...."停", 嘩, 好緊張ga.
記得....
高三戈年, 上Billy 既堂, 佢一定係遲半堂至出現, 之後又成日都要遲放學, 以前經常都係咁, 企係課室門口, 互相等對方放學. 之後去行街食野.
記得....
高三戈年, 有一次考葡文, 2個葡文先生仲為左課室嘈上黎, 之後考試時我放張貓紙係筆袋, 差d 以為俾ceete 見到, 嚇到我手軟腳軟, 小花仲要補充, 話我仲成張paper 攞左去抄添~~呵呵

今晚同小花分享番呢少少中學片段, 其實又點只咁少呀
不過, 唔開心既時候, 回想開心既事的確可以令心情開朗番
大家都不忍講句"原來番學既日子真係咁開心GA","但而家就一D 都唔開心"
鬼咩.... 大個了...再唔係日日著住同一套校服番學既中學生喇
大學生活裡面... 真係缺少左中學時既歡樂感
朋友, 形同虛設....

台長: *風靈草*
人氣(491) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: about Friend.. |
此分類下一篇:I want to fly
此分類上一篇:回想...

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文