24h購物| | PChome| 登入
2006-03-30 23:57:46| 人氣265| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

僑生嘉年華

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係學校淨心堂搞左一個僑生嘉年華會
本黎我真係對呢D party 冇乜興趣, 但因為Christine 叫埋我去我至會去
當然佢係用美食黎引誘我去既....
一開場就有一個類似"向左走, 向右走"既短劇.
個個拎住把傘行黎行去, 唔知想點...
再黎出場係個馬來西亞既"靚女"著背心, 短裙, 高boot跳"DaDaDa"
最後有東南亞各國傳統民族服裝Show
D 所謂重要人物講完d 無謂說話後, 我地終於可以開始食喇
有杏仁餅, 小型紫菜蛋卷, 椰汁咖哩雞飯, 印尼甜品
肉骨茶, 辣裸條, 吞拿魚三文治, 汽水
不過講到底, 我都要多謝Christine 帶我去happy happy 既~~

尋日中午番工, 我有一番新既工作生活體驗..
黎我地店睇漫畫既男人, 我相信佢地唯一既零食就只有 - 炸雞扒 .....

台長: *風靈草*
人氣(265) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 大學生活 |
此分類下一篇:文化氣息
此分類上一篇:我又得罪老毛喇..

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文