24h購物| | PChome| 登入
2012-04-11 10:56:51| 人氣536| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



次去旅行, 令我睇真好多事情

睇真自己的缺點
睇真自己的個性
睇真自己的朋友...

當初想去旅行, 係認為都要結婚了
好想同朋友去次旅行
就只有女仔
開開心心的去旅行
雖然當決定要同佢地去旅行時
已經有少少不安, 有少少暗湧
畢竟心裡都想著唔想花太多錢
到最後機票都訂好了
才說要多加一個男生
為的要造就一對男女
4人旅行就這樣變成4女1男旅行團

當初 大家一齊讀中學
同一規範下
大家的生活都有共同話題
上下課, 功課, 測驗, 考試
大家都向住同一方向目標

今次旅行明白到
有些朋友, 雖然大家曾經感情很要好
但當進入社會後
社會文化交雜互相感染後
受著種種因素影響下
大家都如同脫胎換骨
跟當年我眼中的妳們有所出入
最明顯的
莫過於價值觀的大分歧
消費模式的改變

就如電視廣告"今日你有你生活, 我有我忙碌"

我發現..
你我已經越走越遠
若只係出去食個飯, 遇然一餐半餐的高消費
我仲可以接受
講到去旅行
要一齊生活一段時間
我地已經唔再岩key
我唔可能再遷就到你的需求
你唔會再考慮到我的感受

唔識講說話
溝通技巧差
係我的弱點
因為你地旅行的態度
令我覺得好委屈
可惜我有苦無話訴
唔係我唔想講
講左有用嗎?
以1敵4, 有可能嗎?
旅途中
我住住係被遺忘, 孤零零那個
大家就如同一群狼
就是聽從首領的order盲從
我就是最不合群那個
總有自己的一套想法看法

唉 ...
我累了
所謂的交際應酬
我通通不喜歡
我只喜歡
簡單就是快樂

台長: *風靈草*
人氣(536) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: about Friend.. |
此分類上一篇:何謂友情

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文