24h購物| | PChome| 登入
2006-03-21 23:57:40| 人氣604| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我’s 第一對高踭鞋

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我買左一對鞋
邁向"大個女"既第一步
我買左對低跟高踭鞋
對於買呢對鞋, 其實我三思左好耐日子喇
去舖頭睇完又睇, 試過再試
跟過我去睇鞋既人都好多下..
三心兩意既我, 望黎望去, 試完又試..
一直問著同一個問題" 你覺得邊對好d 呀? "
結果我選左對白色漆皮既
同學話呢對係"入門"最好既選擇, 又襟著, 又好襯喎
當我俾左390蚊台幣, 懷住興奮心情番宿舍試時
我至發覺原來我可以襯高踭鞋既衫褲, 真係少..之..又少...

其實讀大學之後, 一直都有住好多因素促使我去買"女人鞋"
大學校園裡面每個著高踭鞋既靚女啦, 呢個係主因
男朋友既說話啦...
感覺自己大個人喇, 係咪應該改變下style 呢 ?
到最近睇" 天幕下的戀人 ", 見到周麗淇
嘩~~覺得大家都係姓周既je~ 點解佢咁靚女
不過我睇每一集, 焦點都落係佢既鞋上面
都會下意識去究竟下點樣至可以著到佢咁carusal, 好睇

台長: *風靈草*
人氣(604) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: about myself.. |
此分類下一篇:我越黎越小氣
此分類上一篇:沉默的我

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文