24h購物| | PChome| 登入
2005-06-13 00:54:58| 人氣138| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我對你好不爽呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

究竟點解呢...
今日你又"砰"野喇..
你係咪精神有問題架..
係你錯定係我錯
我都分唔清喇..
我只係覺得再對住你..
我好辛苦..
我好煩..
我好討厭你經常發脾氣..
我好討厭你既性格..
唔知係我偏激定你真係人格討厭..
我就係唔鐘意你..
你今日又因為唔滿意我既行為而發脾氣砰野.
你知唔知你嚇親我呀..
呢個世界唔係只得我同你架..
你理智D 好冇..
都咁大個人啦!
同你相處左8個月..
我對你真係冇過太多好印象..
留係我腦海裡既都係你克我憎既事..
睇你幾時犯眾憎...
我唔出聲有乜所謂呀..
我就忍多你5日..
你即管繼續啦..
我下年都唔想再見到你呀..xxx !
I want to shout: " you give me Shit Up !!! "


倒數回家中.....

台長: *風靈草*
人氣(138) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 大學生活 |
此分類下一篇:9月25號....黑板式生活
此分類上一篇:upset is my feeling, at this moment

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文