24h購物| | PChome| 登入
2006-12-26 14:35:12| 人氣442| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今年聖誕過得好有feel

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今年聖誕過得好有feel !!

23號, 夜晚, 我地全家出動.. 去家樂福買聖誕大餐既材料~~~ 我地既聖誕大餐有炸雞啦, 餃子啦, 蒸魚(9唔搭8, haha) , 火腿芝士奄列, 煎牛扒, 蕃茄夾磅包, 生果盤, 朱古力餅, 仲買左一支紅酒添,..... 典知番到屋企至發覺冇開瓶器..... 典飲呀 !!!!!! hahahaha !! 夜d 添, online 同lapkin 一齊拆聖誕禮物, 首先拆屋企寄戈份先.... 屋企寄左百力滋啦, 餅乾啦, 一D 調味料俾我, 禮物係”晶晶”既毛巾架.... 好可可可愛, 好鬼鐘意 !!~ 貞姨都有送禮物俾我je~ 係一對panda既襪... 我又係好鐘意 !!! 多謝貞姨~~~!!! 好喇... 要拆lapkin豬既禮物喇.... 嘻 !!!! 係一隻swatch , 2隻青蛙扭蛋, 一盒Shiseido既粉底, 仲有一張聖誕card 添.... 我真係好感動呀.... 禮物都好鐘意, 但最鐘意都係佢既心意.... 佢寫既聖誕card.. 可以感受到佢有幾咁著緊我 ~~~~ 開心死 ~~~~~

24號, 接近11點半起身.... 今日天氣好溫暖, 大家都考慮中午整乜食好.... 集合左大家既意見後, 就落街買餸喇... 只係買左3舊薯仔同半斤生菜.... 又可以番去煮大餐LU~~~~ 中午食西餐 , 有薯容湯, 蕃茄生菜雞絲沙津( 加沙甸魚既油 ), 3層三文治( 渣芝士醬, 生菜, 蕃茄, 雞絲, 煎蛋, 煎火腿 ) , 沙甸魚 !!! 真係好豐富 !! 晏D 時我地出左去西門町逛下街, 想話影相, 但一D 景都冇.... 只係人頭湧湧!! 之後7點多我地搭番巴士番學校, 準備參加子夜彌撒.... 之後仲有茶會.... 我地都食到超飽... 仲拎左好多點心呀, 香蕉呀番屋企添 !! 又係學校影聖誕燈飾...... 超開心 !~~

25號... 今日係聖誕節正日~~ 但今日既節目反而係最少既 ... 今朝訓到11點半至醒. 起身邊食早餐邊睇日劇, 一套接一套 ! 蕭生明明約左我今晚食飯... 但一直冇電話... 都唔知想點.... 要我online 搵佢... 唉... 仲要話中午食好飽... 又話唔好食咁貴 ... and去學校附近食 ..... 講真... 都唔知到底係我定佢... 係度敷衍緊對方 !!~~~ 我寧願今晚係屋企睇電視食杯麵 !~~!!!! 冇咁煩 .......但到最後都係去左... 去火鍋168食到飽 ... 晚餐加埋一, 一個人2百左右.... 佢俾左錢... 我冇講乜野.... 坐低咪食囉... 之後佢上左我屋企睇狗狗... 唉... 知道今餐又係你俾, 你條氣好不爽ga 喇~~~~~~ 唉..... 我都無言呀.... 搞成咁~~

台長: *風靈草*
人氣(442) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 大學生活 |
此分類下一篇:27/12 上堂日記
此分類上一篇:一日不能

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文