24h購物| | PChome| 登入
2007-12-12 10:37:34| 人氣137| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

 我不太懂你的思想 : <

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(口語”)






  唔好意思 ..
  我真係唔明你係度做咩呀
  係度扮第二個 sd 聖誕 card 比我地
  真係好多謝你囉 !
  但係我憎你唔係咁容易可以化解怨氣呀
  你做錯咁多野
  一句對唔住就想人地原諒你
  你覺得可以咩
  同你做同學唔係想比機會我地做番 fd 呀
  我係唔想再同你 ” 玩 ” 落去呀
  成日用埋 d 咁下流既招數對付人
  一面係度串人
  另一面就係度同人扮 fd
  可以既 ..
  我真係唔係幾想對住你
  我唔再理你同你冇拖冇欠就好啦 ..
  做咩仲係要纏住人姐 !!!!!
  我同你唔係好熟架渣 !!!!!
  我唔想再同你講任何野呀 !!!!!
  都唔想你再纏住我呀 !
  係呀 ..
  每個人都有交友自由
  老師都叫我唔好干涉人地
  我唔干涉囉 !
  但係我唔想同你講野呀
  你應該都睇得出放學我突登行得好快架啦
  我做咩 ?  避你渣 !
  仲要追埋黎寮我講野
  我唔想同你講野呀 !!!
  我地冇咩野好講呀 !!!
  你之前做過咁多野
  你可以唔認
  你就知我地會點睇你架啦
  我覺得冇必要要同你做番 fd 呀
  我憎人地做個 d 野
  你都做曬
  唔好意思 ..
  我地所謂既友情已經係 2 年班冇左
  唔係因為我先冇
  係因為你所謂講笑個句野
  同埋你對其他人既唆擺
  所以先冇左 ..
  一開始就係你倨句所以我先唔妥你
  之後我想算架啦 ..
  你又同人講我壞話
  我唔可以當冇事啦 !!
  唔好意思 !!
  所謂既友情到此為止
  我唔明 1 , 2 年班點解同你咁 fd
  你都要講我壞話呀 !
  呢 d 就係所謂既 fd !
  所以我地既友情先會破滅 !
  唔係係 4 年班先有事
  係 2 年班呀 !
  你講過咩 .. 冇講過咩 ..
  諗過咩 .. 冇諗過咩 ..
  做過咩 .. 冇做過咩 ..
  你心知肚明
  唔使我講你都知得一清二楚 !
  你宜家後悔都唔會有用
  我地唔會再做到 fd 啦 !
  因為你係開始個陣已經冇諗過要挽回友情
  仲繼續做衰野
  你唔 care .. 我都冇必要 care
  最後一句 : 唔好意思 !!!!!!
  1 , 2 年班所謂既友情到此為止 (其實止左好耐)
  因為你一句說話搞到冇 fd 做
  而且你冇挽回既心理 .. 仲繼續講
  咁我都冇野好做 / 講啦
  照你既意願 !!
  唔做 fd 囉 !!
  搞成今日咁 .. 係邊個既錯 ..
  個個都心知肚明啦 !!
  宜家知道 .. 後悔都冇用 ..
  所有我同你之間既野 ..
  都唔會有可能好番 ..
  勸你唔好曬心機落我度 ..
  我地冇可能好番架啦 !


台長:    WUN =)
人氣(137) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

 Yan / Ling &#9829
吾好甘激動啦媛媛..
乜原來系佢寮你先架-^-`
又真系睇吾出喎..
我吾系話你寮先..
我仲以為你4年班下學期先吾妥佢..
乜原來甘早就吾妥=^=&quot&quot

Y `
2007-12-15 13:36:34
版主回應
(口語&quot)


    我覺得我自己幾冷靜架啦喎
    =ˇ=
    係呀 !
    你同 Miss Yim + 梁老師 d 直覺一樣
    但係都錯左 !
    我好早就唔鋸佢架啦 !
2007-12-15 18:41:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文