24h購物| | PChome| 登入
2007-04-27 22:38:52| 人氣63| 回應5 | 上一篇 | 下一篇

♡您認眞說分手♡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

禽曰初試, 今曰復試好成功!
啱走無耐就收倒公司電話話聽曰培訓了
一向我都好唔自信, 成曰覺得自己做咩都做唔好
但係...今次成功左了!
眞係好開心, 恨不得周圍同識得葛人講!!
終於令我自己覺得:“原來我都得葛”


本應該好開心, 但開心過得太快了
夜晚食完飯, 我又同佢嘈大交!!我望住佢
佢好認眞甘唸左好耐, 之後佢話想分手
我眞係好傷心!佢話我比好大壓力佢, 仲係無形葛壓力
又話佢做嘢過度已經好辛苦我又比壓力佢!!
我好無奈...原本係佢自己講話做嘢甘耐都無陪我
星期五離我屋企度訓, 陪下我葛!
後來佢自己又反口話佢要番屋企, 因為佢好攰
我心唸...您唔係話星期五陪我葛咩?點解衣加又反口???
就係甘佢變到好掹, 講嘢變得好過分, 將所有葛錯推曬落我度
話我根本唔識得體諒佢...仲一直比壓力佢
我一路聽佢講嘢, 眼淚又一路猛甘流
我眞係好傷心...我唔識得體諒佢???
平時佢中午同放工都會離我屋企坐, 陪下我甘
但我知道好番工眞係好攰, 每次都主動叫佢唔好離...直接番屋企
我亦都知道佢星期一至四番工辛苦, 我都無話好似以前甘
成曰要佢離我屋企陪我拉!!!


佢竟然將我講到甘負麵?
我傷心係...佢本應該比全世界人更加了解我先係葛
點解一個對我甘重要葛人竟然甘樣體我??
我好傷心, 一直喊佢又話我喊又係比壓力佢..我好辛苦
甘我應該點做先可以令到您滿意??
我咩都爲您行頭, 連自己都可以唔食飯...但絕對唔可以比您唔食
我甘様係咪好傻??點解我甘愛一個人, 反而得到甘下場??
好絕望......我眞係好愛佢, 我做錯左咩???
我喺呢件事入麵根本無做錯葛!!
點解佢將一切嘢推曬落我度甘自私??我最愛葛男人竟然係甘


佢話啱啱同事話今晚可能叫埋佢出去玩, 我又嬲
我點解唔可以嬲?我就係想霸住您, 唔想比人搶走您啫!
有時我眞係好寂寞, 您一個星期有五曰都要番工, 星期六曰您又話攰
根本都唔陪下我!!我要求唔係好高啫!我就係想您陪下我咋
您又話:中午去您屋企果D唔叫陪牙???
哼, 好好笑!中午喺我屋企食完飯即刻走叫做“陪我”?
佢聽完我講又開始用各種形式鬧我
我究竟可以點?我眞係好痛苦, 我要求眞係好低, 好低
之前您爲左做嘢, 有差不多兩個星期無陪我
我雖然好掛住您!但係我都無逼過您
唸唔倒今曰您自己反口竟然怪係我錯!!
如果有得揀葛, 我好想放棄您
因為我衣加太依賴您, 太愛您了
唔好講分手了, 叫我唔好同您見麵我都好傷心!
我係咪好傻?有人話我太傻, 太癡情..根本唔識爲自己唸下
無辦法...我眞係太愛佢了

台長: Queen biBee
人氣(63) | 回應(5)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊) | 個人分類: ♡感受ㄉ♡ |
此分類下一篇:♡無助不過很替您開心♡
此分類上一篇:♡懷孕到生産♡

椰壳円!
双鱼座系感嘎喇!因为你爱对方可以为对方一直降低自己嘅低线..所以头到来自己就最最容易被对方伤害!双鱼座一旦遇到爱情就会丧失咗理智..就算明知自己无做错,最后仲会喊到猪头感同对方道歉!!
我知我5识安慰人!不过希望你冷静d!将感情寄托系工作上,系时候要为自己着想嘎喇!
西饼`我相信你一定得!
2007-04-28 15:11:01
Queen biBee
您說的就是我現在的情況
我很想自己能終於自己,不過現實卻相反
我寧願現在痛苦也不希望將來後悔
如果眞的沒了它,我做甚麼事情都沒有動力了
它是我一切!!!
可我也會努力做好工作的
我也相信自己可以
謝謝您常陪着我聊天!!!!
2007-04-29 02:56:23
椰壳円!
好姐妹嘛!无计啦..只要你开心就好!哈哈哈
2007-04-29 18:24:39
Queen biBee
還是要多謝您, 說眞的
我現在身邊可以讓我眞正信任的已經很少了
不過我還是有一票好朋友拉!!
隻是我害怕被傷害而疏遠它們而已
2007-04-29 23:27:15
椰壳円!
得喇!想多谢我就请我吃饭啦~哈哈哈
2007-04-30 10:47:10
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文