24h購物| | PChome| 登入
2010-08-11 17:33:13| 人氣198| 回應1 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

情歌





傳媒投訴搖滾音樂含粗口, 暴力, 吸藥, 性愛, 擔心會影響心年青一代, 對佢地打後的人生有負面影響, 最終會令佢地生
潦倒, 但有冇人曾經諗過一首又一首心痛的情歌對我地成長時o既負面影響更加大, 令往後我地更加miserable? 

譚詠麟o既愛情陷阱一句:
我墮入情網 妳卻在網外看 始終不釋放” 
記得我地被狠狠地,被豪無隣憫地"hurrrt"過, 淪落到要O係呢個情綱入面上生活著, 
留下一座 i wish i knew how to quit you的斷背山.
一次黑仔超用佢天真o既語氣話問"冇呀, 個綱係邊呀?"
我呼一口煙, 望住他雙眼, hold住兩秒才答"Look mate, it's all around you, 緊緊咁綁住"

又記得果次唔知點解分手, 我問katie點解, 
katie話"可惜..."
我懊惱的答"可惜咩呀?"
佢話"可惜你是水瓶座..."然後轉身就走左.
忙碌的柯士道麥當勞前面剩下我一個, 喃喃自語著
"你以前條仔先係水瓶座呀......我係巨蟹座架,重要係最vulnerable果type...

台長: BEN IP

您可能對以下文章有興趣

人氣(198) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

KT
林夕+歪文可能係害死最多後生仔0既人
2010-08-11 21:09:13
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文