24h購物| | PChome| 登入
2005-08-14 03:58:30| 人氣88| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

真係好多頭髮...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13/8:
今日去左呀浩home睇佢大家姐果bb...
剛剛尋日出左院...
*0*..好得意哦~~~
好好好好多頭髮~~..有的水架~~~ XDXDXD
D毛~髮摸起上黎又滑又有光澤...
比洗頭水廣告D水更~~~~~正~~

BB訓訓下嚇到跳左一跳...
佢媽咪話輕輕拍佢心口...bb就會安定番...
但...一邊拍佢時...我都要一邊拍自己...
因為我都俾佢嚇親... =p

唔知點解..呢幾次去佢home...d 感覺都怪怪地....
可能因為我次次去親都有一大堆親戚掛~

今晚同呀浩去apm...join呀進...
點知間間食店都close, 好彩我同呀浩搵到唯一一間未收o既!
叫左個拉麵...
可惜呀進叫唔到....結果我食飽飽...
2位男士就食左少少野頂肚...
crztal同佢o既真命天子--fai
拖住手咁黎見我地...
我地之後一齊過左去 "人和" 食多餐~
d熱豆腐花ok呀~~ ^0^
呢個男仔都好d..
雖然都係複雜架喇...但總好過k君..
不過...呢個fai唔多出聲...
搞到我地2男2女吹女...好似冷落左佢咁...*sorry*

p.s:今日就post bb訓緊時個look~
wakakaka...
bb係就係得意...但..如果要我生...都係no way喇~~
依家d唔似我地果代d細路咁易教,咁易滿足...
如果我用我果套黎教女/仔, 以呀浩&佢屋企人o既做法...
個細路一定係惡搞...
我就真係唔想無事搞野煩~

台長: jamjam
人氣(88) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文