24h購物| | PChome| 登入
2004-08-06 13:18:16| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

輕一口氣...死人樣...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8月5日...
昨晚好早就訓...今朝10點起身...好早呢...
um...都係唔好講咁多...仲之就為左個人而起身喇...

『輕一口氣』
原來玩icq...手快快打少一個字...意思就完全唔同...
我真係無心嫁...攪到人地唔開心就唔好喇...sorry...
好彩佢同我性格差唔多...嬲一嬲..訓一覺就無事...
唔係我都唔知then算好...哈哈...

不過玩左一陣...我昨日真係做得好累...之後就番訓..
訓到1點半先再起身...之後食野...2點食野...
休息左半個鐘就要幫屋企人做野...
因為時間有限同fix死左個時間...就唔可以慢...
1.我要幫阿爸去交地租...要去荃灣地政處到將封信轉做單再去郵局交...
2.幫阿媽去油麻地拎藥...
3.要去郵局寄一d野比阿哥...
4.要買"head phone"...
我2點半出門...諗住半個鐘去荃灣...15分鐘換單...半個鐘去油麻地...
15分鐘買野...半個鐘返青衣交錢同寄野....加埋都係兩個鐘...
應該可以4點幾返黎...
誰不知...出門之後...等駛死人243m等左成15分鐘...係咪痴線...
去到荃灣..丫...又搵唔到係邊...阻左我5分鐘...頂...
之後去油麻地...行去旺角買野...搵唔到...頂...
之後都4點半...搭mtr...去到葵芳都成5點...郵局都closed喇...
之後就兜下葵芳有無得買...好彩...比我搵到...
之後返屋企...已經5點幾...唉...預計錯誤...
枉我一世英明...時間過得真係快...又唔見做工個時過得咁快...>.<凸...!!

『死人樣』
係我搭mtr途中...有個人著衫庫鞋著得幾攪笑...
個樣就好似死人化妝咁...又唔著襪喎..個對唔知點既死人鞋...
佢仲要啤住我...我真係好驚嫁...望都唔敢望...
佢太樣衰喇...望多眼都想死...靚女就話望多幾眼者...
67 or 76呢兩個數字都可以黎形容佢...
邊有人著衫著到佢咁既死樣既...真係"等"你個肺...
最憎人用個d死人既眼神望住...啤咩者啤...未見過靚仔咩...嘰嘰嘰

食完飯...就即刻玩icq...等都等唔切...涼都無沖丫...哈...
連阿媽叫我洗碗都無洗....正一不孝子....>.<...!!!

同哎呀情人芷欣,阿靖...佢地兩個d生日日期...分別加埋我既生日日期..
買六合彩...原來係唔會中既...搵笨嫁...我就睇下佢幾時中...哼...

深夜有個icq女仔想我去澳門喎...我都好想去...
之前小魚去左...send左d相比我睇...攪到我想去...
如果可以同鍾意既人去...你話幾好呢...不過無咩可能...嘰嘰

=========================================================================

10-11月...我都識唔少人生日...買d咩禮物好呢...有幾份一定要買...

我呢一刻好天真...又模糊地迷戀佢一場...憑直覺去尋對像...

台長: 尋天豬
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文