24h購物| | PChome| 登入
2005-04-05 01:28:19| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

每月一寫

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(franny砌架,係成個旅程既summary~ 好鍾意右邊張相,大家都好靚)

又好耐冇寫野喇... 哈哈哈~ 今日寫咩好呢... 都發生左好多野喎...

呢排都好開心,同好漢一齊好開心,唔會諗咁多,唔可以俾負能量控制我地,哈哈!

係之前無啦啦入左兩次急症室囉,仲要係放復活節假先黎入! 好彩都去到avril lavigne concert,去到南丫島莊聚,好彩宜家冇乜事。不過累到阿媽生日都要返屋企自己煮麵食... 好慚愧...身體健康真係好緊要! 不過無啦啦放左日病假,無啦啦返左鄉中行,重去埋大會堂個自修室想當年,哈哈! 不過真係好開心,好舒服。 =)

星期六返左中大睇杜鵑花,好好彩天氣好好,好耐冇見過太陽喇.! 不過d花就冇上年咁靚喇,coffee con個阿姐都好凝重咁話:「今年雨水少…」唔緊要啦,返到好食下意粉同埋檸檬批都抵返晒~! 做左成日導遊,都真係幾支力,想當年,我地日日都係咁行上行落,宜家真係唔同喇… :p

睇左哈爾移動城堡,都唔係好明講咩.. 去得太快喇,好多野想講,但係又講唔晒… 睇到一頭霧水… 不過都冇所謂啦,宜家唔會再有人話我蠢! :p

就黎要去做老秘喇… 我唔要呀…. 我要搵工呀!!!

台長: 米雪
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文