24h購物| | PChome| 登入
2005-02-14 22:58:15| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新春週記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來有個單身女子約會,不過尋晚做功課做到差唔多成4點先訓… 都係想早d返屋企休息下。

好鐘意自己一個人係屋企,好舒服,宜家唔同以前,好難有d自己獨處既時間,所以會特別珍惜。

呢個新年都玩得幾盡興,不過初五果日就慘d,做功課做左成日… =(


年初一
細佬叫極都唔起身,所以今年第一次自己一個人出去拜年。去到阿女麻度,例牌都係食飯啦,食糕啦,二姑媽做莊聚賭啦,大姑媽唱k啦,大笑啦。夜晚得返我係度食飯,都係食返晏晝d野。個花車巡遊好好睇呀! 又有跳舞,又有打敲,仲有好多好特別既表演! 大冰都有份係disney果team呀,不過望到實個mon都望佢唔到 :p
現場睇實好正啦! 不過年年都要拜年,都係惟有睇電視啦。
佢地照例去阿婷屋企拜年,我都係例牌唔去,太支力喇…


年初二
去阿婆度,有好好味既年糕~
今年個靚仔都係度過,不過佢都唔理我地既,成日自己走左去同d friend玩。
肥肥姨媽拎左佢去哈爾濱隻3分鐘環遊世界特輯俾我地睇,真係笑鬼死…
夜晚同羊仔去左睇生擒霍老爺。我冇睇第一集,覺得都ok啦,可能呢類戲都唔係咁岩我睇,都唔識笑。
我同羊仔都覺得宜家過年好無聊,以前細個就好玩得多喇,又有沙炮,又有煙花,又有魚蝦蟹玩。宜家拜年就成為左同某d屋企人一年見一兩次既機會lu。


年初三
去左老丸屋企玩,有大冰、傑輝、劉偉、姨姨、pixie、阿叻、阿仁同埋fanty。去到佢地開緊檯,之後又玩uno。可惜我唔方便,周身唔自在,結果要係老丸間房訓左成個鐘先冇事。打完邊爐,玩左陣pictionary,都仲係咁好玩,阿仁依然係咁勁! =)
之後返元朗同佢地睇constantine, 奇洛李維斯好型呀! 套戲都幾好睇,幾鐘意佢果種tone同埋節奏。成個故意都幾新鮮,不過有d位都係睇唔明,要睇完問返人先知 :p


年初四
約左係又一城睇incredibles,今次帶埋李虫一齊,佢又識埋ida pixie佢地喇~
老丸就全程同李虫打交,都冇佢地咁好氣

套戲好好睇呀! Dash好得意,細細粒,佢咁跑係咁跑,哈哈哈
阿媽就好勁,個名都好掂,叫elastic girl,哈哈
反而個老豆就冇乜特別,就係得個蠢字
Jack jack都好得意,最鐘意佢最尾突然變左團火,好搞笑呀,哈哈!

睇完諗住去旺角買公仔,點知講講下走左去唱k,因為大家都好耐冇唱,都好想唱呀! 都比我想像中平啦,話晒年初四又係星期六。例牌唱左神奇同埋十分十二吋,次次唱都咁開心! 今次仲唱埋203040添! 最好笑係老丸唱心病,有句歌詞係「明日我會再上班 從前途著眼」,佢唱唱下問我:「咩叫途著眼呀?」… 真係笑死我呀…..
唱完仲要去埋trendy zone買公仔,咁又搞到11點幾先走喇… 真係玩都玩到冇電….

年初五
今日就慘喇,一起身就做功課… 鬼叫自己之前掛住玩咩…. 真係好唔想做呀…唔係唔想幫佢,不過真係好難做…

台長: 米雪
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文