24h購物| | PChome| 登入
2006-11-01 18:32:35| 人氣34| 回應0 | 上一篇

10.31

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

-今日好无奈啊



乐乐下午好早黎到啊



教距去我学校



距5识啊



甘又系既



甘偏僻













-跟住好匆忙甘去车站稳到距



跟住距去42中门口等我地既目标啦



哈..乐乐好怕丑



叫我篱埋窝



甘我米篱埋罗



跟住我feel到老婆准备会出黎



过左阵真系见到距出黎(我地有心灵感应啊嘛..系米..哈..)








-距今日个样好可爱啊



扎住条辫



超cute啊



我好鬼死中意啊



老婆仲帮我教书包带



个时个心跳得几快啊



老婆仲好有心甘留左盒野比我饮



好sweet啊



乐乐话我好幸福



又话你好靓



我都觉得我好幸福



有个好老婆



不过老婆好早走左啦..









-跟住等到5点几左右



我见到对面马路个背影甘熟



我就同乐乐讲..可能系吖童..



点知真系窝..我真系静系体过童既相咋..



未见过真人..体黎我认人真系好犀利..呵呵..









-一开始我同吖童讲野多..



乐乐无咩出声..



我当然识do啦..我走先啦..



等距地二人世界..哈..



我打车果时突然好挂住老婆..



真系有种1日不见..如隔n秋既感觉..



哈哈..猪猪..我爱你..







-5知距地今日下午发展成点呢..?..期待啊..

台長: "黎先生…
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文