24h購物| | PChome| 登入
2006-10-19 22:23:46| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

万國N日游...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

-哈哈哈



呢期成日系万國影相



同阿咩進入左瘋狂既狀態



哈哈哈



有D相好好笑



呢篇日記呢張系今日影既








-今晚同老婆傾電話



老婆話距D同學話



我似男



唔似T









-但系男既角度我就好乸



好似Gay既男仔



聽到好鬼死無奈



都唔知話我Man定話我乸



不過我遲D再轉Look



希望會Man D啦








你的吻.象龙卷风吹过.怎可对抗这吸引?



身贴身.如海啸冲击我.使我向下沉,

台長: "黎先生…
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文