24h購物| | PChome| 登入
2006-10-07 23:30:16| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

表姐結婚...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

-今日好無奈啊...




去做姐妹...




攰死啦...




下次米搞我...




今日比D表姐非禮我哇...




肯定系我太可愛啦...




特別系孖表姐啊...




我慘慘啊...




哈...




我1去到就空肚飲左啤酒...




搞到我1開始有D Wing...










-哈...




聽日就見到老婆啦...




好開心啊...




琴晚先同距出去...




今日已經好掛住距啦...




哈...




你好多野都未兌現比我啊...











-今日大孖表姐同我講左好多野...




我霖大孖表姐都講得好岩既...




唉...



希望距所講既情况唔會出現啦...

台長: "黎先生…
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文