24h購物| | PChome| 登入
2004-09-27 21:45:41| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唔開心...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日唔知點解有d唔係咁開心....
雖然今日俾人話過,又俾人煩...但係都冇依家咁唔開心...
唔知點解今日就係有一種講唔出既唔開心,我都好想知道點解呀!
諗諗下,會唔會係阿wing今日佢冇咩點打俾我呀?但係都唔會丫,
之前都係冇咩傾啦....我真係唔知點解呀!
但係,我又係到諗,會唔會係因為佢有d咩瞞著我咁呀?唔知點解,之前都有試過咁諗嫁,可能係真啦...我真係覺得好煩呀....又要係到亂諗野,又係到擔心...成個傻瓜咁...><”我真係好想多d同阿wing傾計呀!因為我重想了解佢多d,想知道佢好多好多既事...可能,呢樣野會冇可能實現喇...^^”我真係好掛住佢,好想每一分每一秒都係佢隔離...我真係好想見到佢,好想攬住佢呀....

台長: 阿妹(只限屋企人叫)
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文