24h購物| | PChome| 登入
2004-09-09 18:29:16| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

> <

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日好攰...又係攰到想死呀....
好似平時咁返學,但係今日有d唔同,因為我今日係第4次淋雨.....
好唔知點咁....一返到學校,知道隻手同埋條裙有d濕,重有dd凍...^^"
之後就上堂喇...第一堂就作文,好慘呀...個腦諗唔到野,但係好彩都作到篇文出黎
之後重要上3堂cs既筆記,真係悶到死喇.....到左lunch,我諗住你學校到溫書同埋訓教嫁,但係小食店又多d中一既人,重要d人係到插隊....攪到我等左成3,4個字...所以我好唔鍾意係學校到食野嫁...好辛苦咁上到課室,又要比人係到問英文...想sd信息俾阿wing都唔得...我就即刻答佢地,跟住就sd信息俾阿wing喇....
好彩佢都覆到我咋....我幾驚佢覆唔到我呀....佢覆唔到我,我就會好傷心嫁喇...
之後,因為我係lunch果陣俾d男仔嘈到想訓都唔得,我就係中史堂到訓左陣....唉~都唔知點解咁攰....依家都重係好眼訓呀....但係我知阿wing打俾我果陣,我就唔想訓喇....^^ 同個傻佬傾計真係好開心呀!!

台長: 阿妹(只限屋企人叫)
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文