24h購物| | PChome| 登入
2004-09-03 21:20:04| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好煩呀.....> <"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我最差既一日呀....
今日我見到一個好唔想見既人,佢好黑我憎呀....
今朝,我唔想咁早起身呀...但係,又要返學...好慘呀!
我好攰咁起左身,本來好想sd信息俾阿wing嫁...但係我覺得太早喇...
我又知佢好攰...咁我就冇sd到俾佢喇...> <" 之後,我就好沖忙咁返學...
今日同平時一樣,都係咁多人係到...特別係多左好多中一既人...日日都係咁熱,
好慘呀....都唔知點死.....> <"唉~今日既堂都一樣咁悶...我一d都唔鍾意....
好快,就到lunch,我好煩呀..."佢"黎搵我呀...佢打電話黎話搵我...我就好唔知點喇...好煩...好煩....我一心諗住避開佢,但係好可惜,我最後都俾佢見到我...
我真係好無奈....佢一見到我,我就即刻走....理都唔理佢,食住我最鍾意既菠蘿冰我一邊行,一邊食....我個fd重話我食野個樣好似個細路...我真係一d都唔似呀...我食住塊菠蘿冰.....真係好好味~~ ^^
好彩,我可以同到阿wing傾計....呢樣可能就係我今日最開心既事喇~! ^^

台長: 阿妹(只限屋企人叫)
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文