24h購物| | PChome| 登入
2005-04-07 00:29:01| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

〔四月六日〕補課~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日
係第一日被邀請返學校補課
朝早
開電視
tvb果d台無咩野睇
就轉左去睇etv
wa~
又好睇~
又學到野~
又.....~
正~
聽朝早d起身睇先~




lunch返到學校
一打鐘miss ng入黎開始上堂
今堂講ge係picture composition
需要係幾有用
不過我like argumentative多d
跟住作文ge時候
miss走黎
改下我篇文
無端端同我講:
〔你可唔可以講下野ar?〕
wa.....
邊有老師上堂叫學生講野ga.......




放學
搵stanley
佢o係屯官玩d低能天蛋
我走去利寶逛
終於見到sic vol.27
又真係幾靚wor~
行行下又見到個手榴彈....(仲未買...)
行完~
我就o係屯官出面欣賞d屯官乙組籃球隊練波
唉........
我唔係校隊都咩過佢地la
真係不禁的要講......
〔egg breakup〕


stanley出黎
佢叫我企o係門口睇d蛋跌落黎
跟住有大班人看見我同stanley的出現
就沖出黎~
(好彩無大西,如果唔係就仲多人....)
見到ar強,desmond....其他都唔識..
呀~仲有隻帶口罩ge白痴!
係咁多........


行去市中心
stan又講佢d艷遇........
又係older than he...
又煲xx..............
t(-_-t)


搵埋大西同譚wa
就返歸la~

台長: m華
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文