24h購物| | PChome| 登入
2005-03-29 23:44:40| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

〔三月廿九日〕笠返部車~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日晏晝終於交左ive張form la~
(第二次入去....)
跟住~
我去完成左我未完成的任務(被人委託的)
then去左lee po
一上到去,撞到alec
同佢行左個round
佢話sic出左牛同tiger
仲幾靚tim
又多樣野想(要)買
不過上果套仲未買......
買左一d吉碟
跟住行返舊屋單車
pump完部車
即刻衝出馬路
〔風馳電掣〕(又諗起stanley講過ge變態野.....)
踏單車真係一件爽事
可惜老友入面無一個有興趣.......
唉........

用左15分鐘
我就由杯渡返到屋企(係而家住梗果間)
返到去,又好急咁出門口
因為西約左siu康打波
用左6~7分鐘
去到佢樓下
到球場
兩邊都有人打
一邊鬥緊波
另一邊就係3個靚can
好自然地
我地去左3個靚can果邊(擺到明採場....)
開頭射波
雖然個籃無網同比正常ge高
不過打慣左何fuk堂果籃
呢d野都已經唔係大問題
then射下射下
射到無咩癮
就叫果3個靚can鬥波
(佢3個vs我同西)
初頭玩10分
佢地win左(我抱住玩玩下ge心態打)
有個細路都幾有前途
西都mark唔到佢
跟住佢地話玩多10分
今次認真返小小(如果唔係就比大西小...)
結果......v....



7:30
返歸~
online左一陣
又見到d唔想見到ge野







今日ge歌~





等 陳百強

作詞:鄭國江 作曲:陳百強

等 寂寞到夜深 夜已漸荒涼
夜已漸昏暗 莫道你在選擇人
人亦能選擇你
公平原沒半點偏心
* 苦澀 慢慢向著心裡滲
何必抱怨 曾令醉心是誰人
自願吻別心上人
糊塗換來一生淚印
何故明是痛苦傷心
還含著笑裝開心
今宵的你可憐還可憫
目睹她遠去 她的腳印心中會永印
糊塗是你的一顆心
他朝你將無窮的後悔
這一生你的心裡滿哀困
Repeat *


台長: m華
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文