24h購物| | PChome| 登入
2005-09-17 18:22:03| 人氣97| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【王宜洲之三日兩夜 - 之後】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎到第二日

我晨咁早就醒左啦

因為我對住個部得16度既冷氣加上個強勁既風扇

真係我成晚既小"涼"伴呀

咁一早起身

庭庭就出左去詠春啦

而我就係隔離做下早操拉下根咁

食完早餐後

各組都開始預備個天才表演啦

我地個組係表演音樂劇

以男女對唱既形式黎做戲

由男仔以一首=對面的女孩看過來=黎開始撩女仔

女仔就唱=你說得對=黎問男仔係咪真心先

咁男仔就不甘示弱唱左首=愛是最大權利=啦

點知女仔只係超左一聲

咁男仔就再黎首=接受我=

唱完女仔就對住男仔唱=886=啦

咁男仔就好傷心咁唱=夕陽無限好=

中途女仔就加入黎唱

最後做唔到男女朋友都可以做到=朋友仔=姐

預備好左

咁我地就去左玩繩網啦

好想玩車 車太過山車呀

但係由於唔夠時間

到最後我都係好快玩完車 車太飛碟就要走啦

好傷心囉

係繩網度用左好多力

點知去到龍舟仲用力

爬到我d汗入哂眼裏面

隻腳同隻手都好痛

雖然我爬得慢

但係至少我盡左力啦

所以都覺得好好玩

玩完龍舟panasonic仲同我地加左場撥水戰

勁正又好feel

之後我地3,4組d人就衝左上去沖涼

係人地爭住用廁所沖涼既時候

我間房先得我一個人係度

咁我就一路沖一路聽住外面好亂既聲音啦

鋤左一輪d又black jack左一輪之後就食飯

食完飯就到左大家千呼萬喚既天才表演啦

第一組出去既係做廣告

我個人覺得佢地做Leon個3G長情個時好正

好鬼有feel

之後到我地組出黎

可能因為我地好有爆肚成份又練唔夠

出黎既感覺好爛

有一組係唔知好似係玩代灰姑娘

個灰姑娘嫌自己唔掂走左去整容

整左對假波好鬼攪笑

仲有一組係周瑜溝女

又唱歌又點咁為左溝金鷹

最後見到個樣個陣又嚇死左自己

仲有白雪公主

有d人做d角色做到真係似到好似自己咁

真係抵佢地贏左

仲有上海灘

係咁一輪亂射

咁我地個天才表演又完左啦

panasonic係呢個時候又出招

同我地玩左個"黎到麥當勞呀,睇下食咩先呀"

一路薯條一路麥樂雞一路軟雪糕咁

攪到個個都好似抽筋咁

個場面既攪笑又壯觀

番到去營房

我地今次就主動四圍搵人啦

玩既玩吹水既吹水

有男仔入女仔房又有女仔入男仔房

正當我地成廿個人有男有女吹水吹得興起既時候

葉sir黎左check房

咁就出事啦

d女仔入哂廁所

但係最後又俾人搵到

之後所有房長就俾人叫左去圍圈傾野啦

傾完之後有好多人都好冇癮咁訓哂

只係剩番好少人係出面公園吹水

而我就係其中一個啦

但係吹黎吹去都唔知吹咩好

基本上我地係為唔想訓而吹水

而我個人係一度訓一路吹水

因為個日實在太支力啦

我吹到3點幾就不支倒地啦

台長: 安迪:P
人氣(97) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文