24h購物| | PChome| 登入
2006-01-24 17:13:10| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【company program】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我地從商既一群人

自從成為左學校既白老鼠之後就冇日停過

我地學校第一年參加JAcp

就要我地強制參加

老實講

學校既做法其實係好唔負責任

自從交左個波俾我地就唔理我地

而相對地我覺得係完全缺乏經驗既我地負起呢個program黎講

其實我覺得都算係於心無愧

尤其係阿lu根本唔需要自責

其實你已經做得好好架啦

我相信冇人可以好似你咁負責任

即使幾灰心幾無助都冇放棄到

你就係個種一開始左即使情況有幾壞幾惡劣都會撐落去既人

就算係剩番你一個...

相信你都學左好多野lu

犀利=v=”

好老實咁講

因為大家由一開始小小合作

到最尾完全唔合作

站在我既角色

我都想知我學左d咩

其實我真係冇咩長進

俾人鬧得最多做得最少野但係又做得最多錯野

我都唔知我實際上真正幫過d咩手

so sorry

我唔想

因為我真係唔知我要做d咩

我有問過

但係大家都似乎想由我自己發掘

可惜我好蠢

完左都未領略到d咩

個result既失敗部分我應該要承擔唔少

sorry!

P.S 仲有個好長好煩既report未寫!!

台長: 安迪:P
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文