24h購物| | PChome| 登入
2004-05-13 00:37:00| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

日記呀!→五月十二號起~今周主打"i miss you"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(12/05/04am)今日唔知做咩右眼眉跳呀!@0@"好無聊咁係咁睇論壇,睇到對眼好累都唔去訓喎=.="三點幾度,阿仁終於msn我喇~原來佢病左呀,工都無返~之後同佢msn左好奈,講左好多野,我講左出黎,個心舒服好多喇~哈哈....依家好鐘意聽劉德華果隻"I MISS YOU"呀~講到六點幾我地就訓覺覺豬喇~

(12/05/04pm)十二點半就起身同媽咪去沙田食lunch,今日食左"豬紅瘦肉粥"呀~^^之後同媽咪行下好運中心咁...講左好多野比佢聽呀~又比佢套料添~>_<"成日都要問我同咩人玩~之後!買下野咁又四點嚕,返到屋企阿妹補習,我就喱0係個房同阿TIM(澳洲個fd)msn左好奈~佢依家去左美國呀~佢又同我分析左好多野~嘻嘻~^+++^夜晚同師傅無出去睇人打拳,我地去左源禾路睇人打波,搞到波引起~不過我著左拖鞋無打到~之後,我地去左沙田又行下~返到第一城都十點幾喇~師傅都係忍唔住要打,我都要打埋~我打左三場,之後隻腳又損左喇0<"著拖鞋打波好辛苦架~成個禮拜無打又唔準~算喇~之後坐0係度等師傅果時係咁比蚊咬~左腳有五粒蚊咬,右腳有三粒~之後左手有一粒,加右手有三粒>0<"返屋企果時一個人呀,行過公園好驚呀,有隻小強0係我腳邊行過呀!>_<"

台長: 阿肋
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文