24h購物| | PChome| 登入
2004-06-04 18:20:17| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重溫!---我既運動史(上集)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今次我單簡講下我既運動史喇!
【無人教.無師自通】
1.踩單車(兩輪,一上車就識)
小三開始
2.田徑隊
小三至小四(跑學界),
中二至中四(短跑,不過唔知點解跑水霸多)
3.踢波
小學上體育堂(阿SIR唔夠人搵我)
最多控到十三下波(更呀!)
4.乒乓球隊員
中一(更係唔係打得一年喇)
5.乒乓球主席
中二至中四(中三遇到同我一樣打攻既朗仔,改自己打法)
6.排球
中四上堂有學排球
MISS想搵我入排球隊,但係可惜當時我身上已經有好多校隊要玩喇
同埋我唔係咁鐘意打排球,所以拒絕左MISS,哈哈~
佢問左我好多次都唔答應佢,好串呀!
7.羽毛球
中三果時入左羽毛球隊,不過練左幾個禮拜,因腳傷退出左
(仲好記得MISS同趙SIR講我有天份架)
之後玩過一之班際,唔知咩事咁就攞左個金牌返黎
8.籃球
中三開始(射波多)

台長: 阿肋
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文