24h購物| | PChome| 登入
2022-11-01 18:55:33| 人氣31| 回應0 | 上一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

INESKIN 皇牌凹凸洞修復療程 vs P9 超皮秒去凹凸洞

講明先,我覺得 INESKIN 皇牌凹凸洞修復療程個價錢好正常!亦都會對其他人有效(只要做既次數夠多),我呢篇野就絕對無收錢、唔係引戰,唔係話INESKIN 皇牌凹凸洞修復療程唔好或者太貴!我純粹係講我個人感受咋,唔好插我(戴定曬頭盔)

 

[嚴重Highlight] 拿,我真金白銀去試去出report架,唔好話我係黑手或者軟廣呀,講個人感受、講事實咋,希望都可以幫到有粒突洞既巴打或者絲打!

 

就咁,INESKIN 皇牌凹凸洞修復療程首次體驗價係2,980,話係體驗價但差不多成3k,比我想像中貴......但其實我都下定決心去搞好粒突洞,所以都想試下究竟3k可以搞到啲咩花樣出黎,做一次又可以好幾成?

 

插播一句,大家千祈唔好咁天真以為呢個世界有咩去粒突洞藥膏、去粒突洞skin care護膚品個啲,我覺得充其量都係個綽頭啦,去粒突洞藥膏或者cream入面多數都係果酸成分加膠原蛋白、B5同透明質酸個啲啦......總之就係刺激膠原蛋白增生,但我上網睇過,其實護膚品既成分分子太大粒,根本入唔到皮膚底層,更加掂唔到膠原層,所以個啲用「撫平粒突洞」、「去粒突洞」既skin care充其量都只可以補下濕、去下死皮,令皮膚無咁粗同光滑啲,要真係去到粒突洞要用「微損」療程架,咩叫微損、微入侵?下面解釋比你聽!

 

其實對付粒突洞,皮膚唔破損下真係唔得,因為搞粒突洞就係個「置諸死地而後生」既過程,首先要控制性咁令皮膚「受傷」,而且要受傷得好有技巧、好均衡,咁先可以令全面均衡咁生膠原蛋白架嘛!

 

我做過功課,要用醫美去粒突洞大概得2招,皮秒激光同射頻微針!

 

INESKIN 皇牌凹凸洞修復療程話自己係結合(熱能+破損)技術去更新膠原,講既其實就係射頻+微針,究竟個原理係點?用一方格微針頭(好似有九支黃金鍍膜既針定點),毫秒咁快插入皮膚(微針入去既深度係可以較,插你人中同插你兩邊面個皮膚深度唔同啦梗係),微針一入去差唔多同時就會發出射頻能量加熱皮膚,點解要加熱皮膚?被插穿既皮膚都未出血,熱力就凝結左血管,止曬血又可以用熱力刺激埋膠原增生囉......

 

所以係呀,直接用微針同熱力去破壞皮膚表層同底層,咁就可以刺激膠原蛋白增生去修復皮膚,咁膠原激生之後就會撐起皮膚、撐起粒突洞!

 

其實皮秒激光去粒突洞個原理都係大同小異,我等下再講。

 

微針射頻係有用架,唔理係韓國機、美國機都會有用......但係做一次比皮秒激光更加貴,而且......更加痛!

 

INESKIN 皇牌凹凸洞修復療程有用,但頂唔順被針吉!好痛!

 

去INESKIN做療程之前循例睇皮膚、檢測皮膚狀態同埋解釋返個療程原理吧啦吧啦......呢啲都係must,其實香港成街都係皮秒激光Pico,而且去粒突洞既主打都係皮秒激光,但係我覺得,如果我想做皮秒既話幾時都有得做(仲有免費試做添)但微針射頻就比較少美容院有入,而且都無得免費試做,我個人就比較反骨,所以就做呢個先......最多覺得唔好咪去返做皮秒激光囉係咪?

 

首先會做左Aqua peel先,呢個大家都知係咩料,唔詳細講,做完peel就會開始做微針。

但做既途中,我已經知知地點解無咩人會揀做微針......

 

微針吉落黎係好快,但最慘係要吉好多野呢,成塊面都要吉,而且未必淨係吉一轉(我係好感激佢地幫我吉多幾下、吉多幾圈)被針吉既感覺好難受、好難頂,痛就唔係成塊面都好痛,只係皮膚特別薄既地方,好似「權」骨位、鼻頭肉、人中個啲位真係超痛,一度痛到我標眼水......男人老狗眼都濕埋,可能係因為我真係好憎比針圾個感覺,其實個感覺真係好似比牙簽吉,大家想像一下就知道,全塊面比牙簽吉咁多下係咩感受......真係抵抗唔到個種入肉既痛感!

 

但我不嬲都係死忍個種人,因為錢都比左、瞓都瞓係度,都無得放棄徒錢唔做架?死忍囉仲可以點!我無嗌痛亦都無叫,但美容師見到我條眉皺得咁緊就問我係咪覺得好痛,但其實就算我覺得痛都無辦法、佢都無乎,唔通齊齊放棄咩?最後佢都係叫我忍多陣,於是就打埋佢。我成個過程都死忍,淨係諗住快啲完、快啲完、快啲完......

 

美容師最後都應該忍左手,快過平時完,最後就會敷個gel mask,個mask好似幾貴,聽佢地解釋左一大輪其實我都無咩聽,淨係諗住:X,終於搞掂,我解脫啦!我以後都唔會再做!

 

我做完試做就走左,真心無諗住買Plan,無論個結果好唔好,呢十幾二十幾分鐘我真係頂唔順,可能有啲人OK個種針吉feel、有啲人唔驚痛,咁呢個療程就岩你做,同埋其實個療程試做價好正常(我唔知join plan幾錢,無問亦都無認真聽),單做微針射頻,出面非常抵既可以join plan壓到2k以下做一次,但我覺得呢度試做價都合理,首先個微針做一次你當佢千九,再加埋peel同敷gel mask,OK既!可試!唔驚痛就試!

 

最後都係用PM既P9皮秒激光去粒突洞,買左10次先

 

係,最後我都係去做皮秒激光Pico去粒突洞。

 

皮秒激光只要一加蜂巢頭就可以將啲激光分散成好多束光,起到同微針同一樣既效果,喺皮膚度平均用熱力戮穿好多個細洞洞,令皮膚有均衡既傷口,可以刺激膠原修復同增生,分別就係之前用微針加射頻熱力,而皮秒激光加蜂巢頭,就係淨係用激光能量囉,而且出血都唔會勁,一黎就係因為光束好細小所以打出黎既傷口都好細,而且熱力立即將血管萎縮收縮左......所以就只會立即結焦唔會再流血!

 

我揀Perfect Men有2個原因,其一就係佢地專做男士,所以男人老狗自己一個去美容院都唔會老尷,佢地專做男士所以好似更專業啲,不過皮秒激光就無咁promising話咩做一次療程就會好10%,就會同你講輕微粒突洞問題就做5次、嚴重啲就做10次。

 

不過老老實實,其實粒突洞真係死症,如果一開始就好深、或者拖得耐先去搞,就會變左面上面既疤痕,咁就好難話完全清除,但人愈老,膠原流失得愈多,啲粒突洞就會更加明顯......所以我都無傻到信佢地話咩燙平撫平粒突洞啦,就係想搵個療程keep住保養,等膠原蛋白一直生、皮膚睇落去好啲.....咁樣講,其實粒突洞真係好似固定食中藥去調理身體,無既,到左呢個歲數,總要衰一樣野,好少人唔需要為身體出錢啦呢個歲數,所以我好平常心,我條女都要為左調經每半個月去見一次中醫啦。

 

PM個P9皮秒激光其實無咩特別,網頁預約連資料都只需要填少少,然後會有cs姐姐打黎confirm時間地點,跟住個日準時上去就會有人招呼,有顧問去同你入房做專業皮膚分析同講解P9個療程究竟係咩黎吧啦吧啦......係有Sell,不過唔hard(可能覺得呢招對於男人黎講唔work),我堅持一定要試做左先再睇下點,於是佢地就帶我入房開始療程。

 

我之前係打過激光既,皮秒激光就係比較勁、感覺比較大既激光囉,有打過激光既都知道,感覺就係似被橡筋彈,有感覺囉但未到痛,可以接受到!就係打既時候會比較嘈!

 

p.s.

 

好多人會pm我問咁究竟微針射頻有無用、Perfect Men個P9皮秒激光有無用、好唔好,去粒突洞邊個好啲?其實我開宗明義都講左,兩個都有用、兩個價錢都合理,至於你話邊個有用啲?Sorry我都無得去比較、好難去比較,基本上好似係用唔同技術做同一樣野?

 

我揀 P9 皮秒激光一係因為個價錢平、二來係因為唔痛,只係咁,完全無踩任何brand同療程技術既意思。


P9 超皮秒激光因為平、能量夠、真係增生到膠原蛋白撐起同改善我啲粒突洞,所以我買左Plan成為我每個月做一次既保養療程,各位巴打們有興趣可以去睇下幾銀:Perfect Men P9 超皮秒去凹凸洞療程,而各位絲打們、JM們,完美醫療旗下勁多女仔Brand都有超皮秒療程做,你地自己去research下就有!

台長: alanwu84
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文