24h購物| | PChome| 登入
2022-11-01 18:48:30| 人氣3,455| 回應0 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

做鼻鼾槍斷唔到尾!但我試左呢6招都無用,所以去做左Fotona 鼻鼾槍!

我知道入得黎呢篇睇既人就係想知道 Fotona 鼻鼾槍 有無用,Fotona 鼻鼾槍有用嗎!Fotona 鼻鼾槍功效係咪永久?我答左先:作為一個20年鼻鼾患者,而且主要原因係鼻敏感同口腔組織肥大「雙料」,我真係對於各式各樣唔同話「解決鼻鼾」既方法都好有發言權,因為我都試過好多,最後係做左手術、鼻腔消炎噴劑、過敏藥加埋Fotona 鼻鼾槍救返我!

 

如果想知既話就睇落去啦,我先講左我試左啲咩止鼻鼾方法先啦!

 

  1. 花王鼻呼吸膠紙    廢廢程度:爆星!超廢!

 

可能因為根本我淨用個鼻呼吸唔到,用左呢張細細膠紙痴住個嘴,以為可以迫到我用鼻呼吸?唔洗掰大個口?呢張細細膠紙根本無料到!完全阻止唔到我,我封住個口之後就覺得呼吸有少少困難,但我死頂.....肯定一瞓著之後就用手扯走張膠紙,每次訓醒都唔知張野去左邊,真係勁徒錢.....呢張花王鼻呼吸膠紙應該只係岩糾正小朋友口呼吸用......

 

  1. 止鼻鼾帶、下巴帶   廢廢程度:超廢!淨係用左1次!

 

因為每次用鼻呼吸膠紙我都無意識咁撕走,一嬲之下我就買左條止鼻鼾帶,條帶一戴左之後就好似精神病人定被人扑穿左個頭咁,由下巴綁到上頭頂,個魔術貼會喺頭頂固定......呢個應該好難扯走啦我諗!結果......結果我完全訓唔著,就算碌黎碌去,堅持攰到訓著左我都好快就會醒......可能係因為呼吸困難而醒!總之一晚醒成十幾次,咁樣唔work喎,以前醒我都可以立即訓返(即係睡眠窒息症啦)而家每次醒我都發現自己喺度扯緊個痴線佬頭箍,用左一晚就放棄左(打到呢度我自己都笑左出聲)。條帶唔平,所以奉勸各位想入手既網民三思再三思!

 

  1. 牙膠、鼻托   廢廢程度:一睇就唔買!

好簡單,牙膠即係塞個牙膠入嘴入邊瞓覺,聽講可以將下顎向前拉,最重要係唔比條脷跌落返喉嚨,聽講咁條脷肉就會令氣管收定點?仲有鼻托點止鼻鼾?好似就係將鼻鼾夾/鼻鼾托塞入個鼻入面!係呀你無聽錯,止鼻鼾就係將兩個好似鈕扣既野塞入鼻,咁樣就「物理性」咁撐開個鼻,令呼吸可以進入得更多......係,呢兩樣塞入鼻、塞入口仲要擺成晚既野,真係淨係睇都覺得好唔舒服,最後我考慮左好耐都係決定唔買!我無買到!(如果邊個試左而又work既話麻煩同我講聲或者同大家討論下)

 

  1. 呼吸機  廢廢程度:有用!但真心貴,用唔用得慣要睇運!

搞左好多野都唔得,而且我又去咩睡眠監察中心檢測過,自己真係睡眠窒息症,不過佢地好似話係輕度,唔係太嚴重,不過其實去得睡眠監察中心都預左會租或者買呼吸機架啦?不過我都租左佢地部機試下先......我都勸各位鼻鼾友都要咁做,你唔試左先,你係唔會知道自己戴住部呼吸機訓唔訓得著架!我租左一個月試下先,因為呼吸機要買既話唔平呀!

 

好彩,我係好運個批,因為我戴著呼吸機訓得著,而且而家啲呼吸機同以前唔一樣,唔係成個ICU口罩咁遮住口鼻,只係一行野會有兩個突起位插入個鼻到度囉,所以我都好推薦呼吸機,用左之後唔洗一晚醒咁多次,日頭精神返好多,唯一麻煩可能就係呼吸機貴啦,同埋真係要定期清理唔好麻煩,我有好多次都未用到呼吸機就訓著左,睡眠窒息症令我隨時隨地都可以訓著......

 

  1. 切割鼻增生手術

 

用左呼吸機之後雖然訓覺好左,但幾個月前有段時間突然呼吸好唔順暢(雖然不嬲都唔順暢),而且仲係咁流鼻水......我鼻又痕又痛,我真係淨係可以用口呼吸,而且我聞唔到任何氣味,因為呼吸本身都太差所以個幾日我都無用呼吸機.....過左幾日真係頂唔順去睇醫生,佢話我應該唔止鼻敏感咁簡單,叫我去睇耳鼻喉專科!

 

Book左之後老婆就陪我去,一check竟然發現兩邊鼻腔入面全部都係增生既鼻瘜肉呀,醫生話可能係反覆鼻敏感,入面發炎又好返、發炎又好返於是搞到身體好應激,係咁增生鼻肉喎,塞住曬個鼻,於是咪鼻竇炎囉,再唔搞好佢都危險架.....於是就拿拿臨book左時間去做微創手術,要麻醉之後用激光刀去割曬啲瘜肉......要全身麻醉你都咪話唔驚!

 

好彩手術好快好順利,而且啲肉拎去檢驗之後都無咩野,係良性.....我先鬆一口氣咋!醫生檢查既時候話我除左鼻瘜肉增生之外,仲有吊鐘太肥大既問題......當時聽左就聽左,但就諗住手術完休養左先,之後個鼻既傷口埋得七七八八,先去搵方法縮吊鐘......

 

最後,我用左 Fotona 4D 鼻鼾槍縮吊鐘

 

上網睇左啲資料發現用Fotona 4D 鼻鼾槍原來外國人好多人用,好安全架,因為唔係手術、好似扁桃腺手術個種,一切無回頭個種!只不過係用射頻能量去「熱縮」個吊鐘,大概維持一年或者兩年度,被「縮細」既吊鐘就會生大返,但無野既,如果覺得縮細個吊鐘係work既......就可以再做!

 

我上網搵左一間專做男人而又口碑唔錯,好多人做既,叫Perfect Men,我覺得專做男人既會好啲囉,好似無咁老尷咁,因為我咁大個人都從來無去過美容院架!

 

本身因為要搞個吊鐘所以都驚驚地......但其實成個流程好短好smooth,首先就網上好簡單登記左少少資料先,然後當日去到櫃檯再拎板填多少少資料,好快就有顧問過黎Hi我同我老婆,入房之後我就好簡單交代左啲情況(我老婆搶住講我都唔洗講),跟住就檢查......檢查完就話果然係吊鐘太大,可以用射頻能量收細佢。

 

既然唔係永久性既療程,做就做啦!所以就立即上馬!其實過程都好鬼快,半瞓半坐係張椅度掰大口,噴左麻醉噴霧,然後用內視鏡撐住個口、將探頭伸入個口度,然後就feel到個吊鐘慢慢變得好熱......但唔會熱到頂唔順,之後好快就同我講做完左!?

 

哇真係好快,懷疑前後用左唔洗10分鐘,個吊鐘除左feel到熱熱地都無咩感覺,搞到我都好懷疑究竟有無料到......但好快就發現真係有料到,首先個吊鐘消左腫之後無再係咁掂住掂住,搞到我成日想咳,然後感覺夜晚瞓覺都好左,雖然因為個鼻未完全好曬,所以唔用呼吸機住,但縮細左個吊鐘之後,我瞓覺時呼吸應該通順左好多,無再因為窒息而醒,而且鼻鼾都減少左八成.....我唔知架,我老婆講架,反而我就真係無再瞓瞓醒醒,第二日精神真係好左好多!

 

Fotona 4D 鼻鼾槍縮吊鐘斷唔到尾架,大概1~2年要再做,OK啦!

 

試左咁多方法,最後其實我個鼻鼾問題都幾嚴重,而且唔止一個,鼻瘜肉增生 + 吊鐘肥大,一關過完又一關,好彩關關都有方法搞掂,所以市面買到個啲咩止鼻鼾產品、咩止鼻鼾貼、鼻鼾帶同鼻呼吸膠紙對我黎講真係太小兒科......根本廢廢地、無用。


如果你都想睇下自己鼻鼾問題究竟係咩原因,都可以上Perfect M en 睇下先,佢地會幫你檢查下睇下究竟係咩問題形成,到時再對症下藥就得!

台長: alanwu84
人氣(3,455) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文