24h購物| | PChome| 登入
2004-08-22 18:10:41| 人氣574| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

eng soc O camp小記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

經過了6日的food expo以及17號的green house 聚會之後,我就帶著殘軀去英文學科聯會的O camp。

唔…我先講講我今個EN O camp的身份先la,我今次係幫手做OC的,不過要駐組架~幫下手帶下氣氛同令到d game可以公平公正咁la。

18號我9點3就到左multi ABC,坐左陣,上返council房取回我的拖鞋之後,就正式開工la,我同PK就用架車仔推果30個水筒上宿舍。嘩,真係好鬼熱呀,推一轉已經出晒汗。之後返落multi ABC,換左camp T,唔,件camp T又幾靚喎。等到d新鮮人黎到,食埋飯,入埋d大水彈,O camp就正式開始LA。我落返第7組坐,Suki地開左咪講野搞氣氛,但d freshmen都係比較靜d,我睇見就帶左幾句,不過見第7組既爸爸媽媽都無點帶(may be太累罷了),我都唔係太好意思…所以之後我都冇點帶氣氛了,無謂喧賓奪主la。
之後佢地玩左坦克車同食生果,我就同OC paul快手快腳咁清場,搞掂之後,我地就正式入dorm la。

之後佢地就玩advertisement game,我地OC同其中一d exco就去左set backwoods cooking既場。去到先知大件事,唔見左4個爐,又打去FMO又拾磚頭,結果都係唔得,只好8組share4個爐la。幫手分完d食物,我地d OC就走左去蛇一陣,食左個tea同去左男休度slp…7點就返左去BBQ場,backwoods cooking都差唔多完LA,同d exco玩左陣,就又要準備下一個節目。之後本應係camp fire同promotion,中間加多左個situation game。但係到左今日我都唔係太清楚個situation game係想比Kelly玩定d組仔女玩。promo加situation game之後,d組仔女都好累好殘,好彩都無影響之後既camp fire,果時係我第一次見到班freshmen真係笑得好開心。第一日我覺得自己做得不過不失la…^^

返到dorm,exco,OC,leader都要開會,講下今日既問題同明日既安排,第一日問題不少,所以語氣有點重,不過O camp一定會有d意外架la,唔好太介懷,明日做好一點便是哦~。
完左會,我地OC既工作又開始la~,就係落組玩下game la~玩左幾組,有D組都唔知去左邊,EN d 男仔都係比較靜,唔多出聲,去到remy果組,我地就推左個男仔出黎罰,要佢過另一組以個人名義請個女仔返黎,點知一開門,我地就見到阿謙,大鑊…去到第7組,見到佢地chat緊,我地講唔夠兩句,有個組女就問“你地係咪好變態架??”……
搞到3點多,終於可以slp la~

第二朝遲左D到multi ABC,去到exco們買左d糕點比我地食,今日手氣唔多好,選左三件,有兩件都係唔岩我食既…
今日我再次落組,希望今日組仔同組爸媽氣氛會好dd,結果一如昨日…有點灰。好在今早既運橙同毛毛蟲我地都爭金奪銀,氣勢馬上返晒黎~佢地好勁,我已經管得佢地好緊,佢地都可以第一個完成,好野~ ^^ 到左估你得唔得既時候,我真正做到我想做既野,成組第7組不分彼此,享受遊戲,這是我第二次見到佢地開開心心咁笑~ ^^見佢地玩得咁開心,我都有D唔捨得走。不過接住要去全港treasure hunt,只好暫別一陣la~

到左全港treasure hunt,我同kristen要去星光大道守check point,一開始我地都唔知個check point係邊,去左找找個kioski 2先la。找到之後,諗住d組仔女未有咁快黎到,就同kristen去左星光行果面食飯先。食左一陣,阿jeff就打黎話到左,唔…咁我只好馬上跑返過去星光大道la。/__ 聽佢地講,佢地已經等左23分鐘la…只好快d比佢地玩完就走la~佢地走左之後,自己一個人坐在樹蔭下休息一下,因為真係太熱了,汗水不停的滴在地上。組爸組仔們應該更辛苦罷…
第二組來到,我要他們加多個task,就係要佢地叫自己既組名,同讚美下身邊的朋友,大學生要學會欣賞別人ma~後來kristen買左把傘同兩支汽水返黎,thx a lot~之後做左份問卷,賺到把扇^^不久hermus打黎要我地比多d task d組仔女玩,令佢地唔好玩得咁快,我地都唔係好明點解要咁做,打去問hermus都係冇咩結果,之後只好加多d task,要佢地扮成龍同係人地同成龍個手印影相時倒d水落去。不過真係太熱,熱到kristen都有d暈,只好幫佢撥扇希望佢會舒服一點la,唔好暈呀……最後等埋阿博果組黎到,完成佢地最後一個task,見到佢地堅持到這一刻,心中暗暗佩服。
返到去,同分奇小休一會,就去幫手set營花營草既場同分飯,食完這好的一餐,就去睇營花營草了。認真了這麼久,放鬆一下自己la~營花營草的時候,大家都好放~真真正正享受了這個場合,這個氣氛,沒有因為下午全港treasure hunt太累而沒精打彩。緊張了兩天,今天我都放開心情~很開心~ ^^完左之後,開始set明日soci game既場,set set下我地就玩起上黎~又跳舞又唱歌~點解唔搞埋個disco night呢?

今晚同樣要開會,不過氣氛就好左la~有講有笑~ ^^O camp ma~開開心心係應該既~今晚早d返房,同PK,分奇,阿星chat下,之後同阿星落左組睇左陣,之後都休息lu~因為明日要早d去set水戰。

5點鐘起左身~梳洗一陣就起行。唔~exco們成晚冇slp同freshmen談天玩遊戲,加油呀!!起行時見好似有d落雨,好在最後都冇。夜行軍似的去到水戰場地,邊玩邊做,freshmen未黎之前我地已經玩左好幾場水戰~
食完早餐,就幫下手整水彈,同樣有講有笑~之後發現個場有d問題,可能冇得玩水戰,大家都好心急。好在suki同叔叔地最後都搞得掂。其間我同阿星同分奇繼續入水彈,始終都期望可以玩到水戰ma^^。入入下無聊就做起小手工來,整左個入面有樹葉既水彈比叔叔,整左三個裏面有多一個水彈既水彈比suki,kinki同kristen,不過無耐就爆晒la…

水戰不過不失地完成~遲了點開始,玩少了game,不太夠盡興。之後馬上又要搞soci game~

我要做賭場,賭魚蝦蟹,唔多人黎玩,而且有段時間police成日黎掃場,搞生意唔多好。後來remy叫我帶d錢出去搞下氣氛,我就set左二千元錫一啖同摸我上身(打橫掃一野only),之後有個女仔話除埋camp T三千元。suki就在隔離準備影相,suki行開左一陣,果個女仔就細細聲同我講“我地兩個人快手d搞掂佢la”(因為佢唔想比人take photo)。我真係比佢lee句嚇親,我好無奈咁同佢講“你唔係以為我真係有心用三千元搏你蒙呀...”結果我好無奈咁比佢錫左啖…
完左soci game,所有game都完了,大徵罰之後,一切完滿結束^^

一大伙人地城峰閣食完午飯後,OC同exco拍了最後一張照後,我們的任務都結束了。餘下的,就全靠你們了,exco們。

後記:

返到council房之後,slp左個多小時,醒來之後,處理了些轄委事務,5時出外走走時,見到eng soc exco們還在工作,忙了一整晚,在努力到現在,真想幫一幫他們,但他們說不用了…不過在那一刻,真的很佩服他們。

今次ocamp,其實也有不少得著,不但可以在入大O 之前再一次吸收經驗。另外就是認識了不少朋友,kinki, kitty, ivy,Kristen, joe…特別是kristen,之前大家都好像滿尷尬似的, O camp之後都已沒有什麼大隔膜。

台長: 尚未設定
人氣(574) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文