24h購物| | PChome| 登入
2004-02-20 22:10:40| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十萬個唔好意思...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔/__~今日本來要返去城大開週年大會架,唉…流左會LA..

昨日同思政既同學仔去踩冰既時候,大秘書阿mui打比我,問我今晚開唔開到會。我都知今日有D野要搞,但係又想去開會,所以就答“我明日會開會,不過我會遲到喎。” 阿mui話“OK LA”咁就收左線LA。

但係今日做緊野既時候,好似係6:45分左右,阿mak打比我,問我返唔返黎開會架,我話“會呀~不過去遲喎”“唔夠人呀,你快D返黎LA”但我睇一睇時間,我點都唔可以在法定時間之後半小時之前返到去架bor。(Information giving: 評議會既會議係在法定時間半小時之後,如果不足法定人數,主席就得流會) (Information giving: 週年大會係要有18屆同19屆各一半既評議員出席,此為之是次會議既合法人數)

mak收左線之後,我知佢地都係繼續搵人開會,而我就盡快完成我手頭既工作(雖然我知都改變唔到D咩)

6:55分,remy打比我,佢地話仲欠19屆一個就可以開會架LA,問我係邊呀……7:05分,remy再打比我。“阿lun呀,唔駛返LA,流左會LA…”

聽佢地講其他評議員好火,其實唔講到知LA,一班評議員一個星期幾夜咁開會,每日花成幾個小時咁…好好玩咩…大家為咩上評議會,為理想,講理念,定話為左唔想凍soc,點講都好,個個都有出力,大家放棄左不小私人時間,去處理同學既事務,真係幾辛苦,但係有不少評議員都會坐係度。所以今日流左會,我知如果我係會議上,都一定好唔高興…所以,在地鐵車箱中回城大的我,也十分內疚,覺得對唔住各位盡責的評議員,對唔住自己19PA加簽既職位…

雖然今次冇出席既評議員都有幾個,不過,各評議員…唔好意思…

    致各評議員

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文