24h購物| | PChome| 登入
2003-11-23 22:01:32| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

情與詩與詞

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

    ──定風波˙蘇軾──
莫聽穿林打葉聲,何妨吟嘯且徐行,竹杖芒鞋輕勝馬,誰怕?一蓑煙雨任平生。料峭春風吹酒醒,微冷,山頭斜照卻相迎。回首向來蕭瑟處,也無風雨也無晴。
呢首係我0係中學果時學0既詞,我鍾意0既原因係因為呢首詞表現出一種好瀟灑0既態度,呢種精神係宜家寧作小人莫作窮人0既社會所欠缺,本人非常嚮往呢境界,特別係唔如意果時係用呢首詞自勉.
    ──水巷˙鄭愁予──
四圍的青山太高了,顯得晴空 如一描藍的窗......
我們常常拉上雲的窗帷
那是陰了,而且飄著雨的流蘇
我原是愛聽罄聲與澤聲的
今卻為你戚戚於小院的陰晴
算了吧
管他一世的緣份是否相值於千年的慧根
誰讓你我相逢
且相逢於這小小的水巷如兩條魚
Mr.鄭呢首新詩係骨痹到要你入心入肺,老套到喊曬口.但佢就正在呢d,吹咩?非常露骨0既表白,"我愛你"3個字0既最佳描述.當然,如果當面示愛,講"我愛你"會快手好多,震撼好多.

台長: aHo*
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 藝文活動(書評、展覽、舞蹈、表演)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文