24h購物| | PChome| 登入
2003-11-21 21:30:16| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Joy Division

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Joy Division, 我喜愛0既樂隊之一, 對佢地0既認識係由一次上cwb 0既 dejavu開始. 果時sales輝仔問我有冇聽過, 然後就好自覺咁播左ATMOSPHERE個MV出來.
一個黑白0既MV畀我0既震撼,係無得形容,從此就沉醉0係Joy Division0既世界,亦都打開左我post-punk0既大門.

0係歌詞入面,可以睇到ian curtis對呢個世界0既睇法.係一個天才對呢個世界0既冷眼旁觀,定係一個行屍走肉0既人對呢個世界0既控訴?雖然佢地d歌係好黑暗,但我總係會聽得好興奮!?而New Order當然都係我0既喜愛之一啦.

Atmosphere

Walk -- in silence
Don't walk away -- in silence
See the danger -- always danger
Endless talking -- life rebuilding
Don't walk away

Walk -- in silence
Don't turn away -- in silence
Your confusion -- my illusion
Worn like a mask
of self-hate
Confronts and then dies
Don't walk away

People like you -- find it easy
Aching to see -- walking on air
Hunting by rivers, through the streets,
every corner abandoned to soon
Set down with due care
don't walk away -- in silence --
Don't walk away

我的至愛:
She's Lost Control
Shadowplay
Heart and Soul
Isolation
Something Must Break
Dead Souls
Ceremony
Digital
Atmosphere
Transmission
Love Will Tear Us Apart

台長: aHo*
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文