24h購物| | PChome| 登入
2011-12-21 23:50:06| 人氣213| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕歌曲25之14Faith Hill » Where Are You Christmas?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聖誕歌曲25之14Faith Hill » Where Are You Christmas?

分類:音樂書僮

Faith Hill »

Where Are You Christmas?

Where are you Christmas

Why can't I find you

Why have you gone away

Where is the laughter

You use to bring me

Why can't I hear music play

聖誕時你在哪裡?

爲什麼我無法找到你

爲什麼你要離開

你曾經給我的笑聲去了哪裡

爲什麼我聽不到音樂播放

My world is changing

I'm rearranging

Does that mean

Christmas changes,too

我重新整理正在改變的世界

這是否意味著聖誕節也在改變

Where are you Christmas

Do you remember

The one you used to know

I'm not the same one

See what time's done

Is that why you have let me go

聖誕時你在哪裡?

你還記得嗎

那個你曾經認識的人

已不是同一個人

看時間做了什麼

這就是爲什麼你讓我走?

Christmas is here

Everywhere, oh

Christmas is here

If you care, oh...

聖誕節是在這裡

到處都是,哦

聖誕節是在這裡

如果你在乎,哦

If there is love in your

heart and your mind

You will feel like

Christmas all the time

如果你的心裡有愛

你會感覺天天都是聖誕節

I feel you Christmas

I know I've found you

You never fade away

The joy of Christmas

Stays here in silence

Fills each and

every heart with love

在聖誕節我可以感覺到你

我知道我找到了你

你永遠不會消逝

聖誕佳節的喜悅

沉默中留在這裡

每個心中充滿愛

Where are you Christmas

Fills your heart with love

聖誕時你在哪裡?

這裡充滿了愛你的心

音樂提供: paoshehg

中文翻譯Claudia


http://www.youmaker.com/


台長: gary
人氣(213) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 教育學習(進修、留學、學術研究、教育概況) | 個人分類: 影音 |
此分類下一篇:聖誕歌曲25之15Rocking around the Christmas Tree
此分類上一篇:聖誕歌曲25之13Let it Snow Dean Martin

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文