24h購物| | PChome| 登入
2003-10-08 16:26:36| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《英語歌曲教學》---小朋友共勉之

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

小朋友
很久沒有學英文了
今天老師要教一首Ozzy Osbourne比較抒情的英文歌
----Goodbye to romance----
Yeasterday has been and gone
Tomorrow will I find the sun or will it rain
Everybody's having fun except me I'm the lonely one
I live in shame

Chorus:
I said goodbye to romance
Goodbye to friends
Goodbye to all the past
I guess the we'll meet, we'll meet in the end

I've been the king, I've been the clown
Still broken wings can't hold me down
I'm free again
The jester with a broken crown
It won't be me this time around to love in vain

Chorus...

And I feel the time is right although I know
That you just might say to me
What you gonna do
What you gonna do
'Cause I have to take this chance
Goodbye to friends and to romance
And to all of you
And to all of you

Solo

Chorus...

And the weather's lookin fine and I think the sun will shine again
And I feel I've cleared my mind all the past is left behind again

Chorus...

昨天來過又走了
明天將會是晴天或下雨
每個人都很快樂 除了我 我是孤獨的一人
我活在不幸裡

我說 再見羅曼史
再見朋友們
再見所有的過去
我想我們將會再見 將會在終點再見

我曾經是國王 我曾經是小丑
直到破了的翅膀再也不能壓制我
我又自由了
這次我將不再是帶著破皇冠的弄臣 留連在不會有結果的愛裡

所以我覺得時候到了 雖然我知道
你可能會問我
你要怎麼辦
你要怎麼辦
但是我決定利用這次機會
向我的朋友和羅曼史說再見
還有你們所有
還有你們所有

天氣看起來很好而且我想太陽又要出來了
我覺得我已經清理好我的思緒 所有的過去又再一次拋在腦後

台長: 尚未設定
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文