24h購物| | PChome| 登入
2004-05-22 23:57:07| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歌晿比賽

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一早就出左太子reheareal,因為今日歌晿比賽嘛,哈哈,一去到就記下歌詞,到左12點幾,就正式上台晿一次啦,哈哈,都ok,又唔係話好驚既,maybe冇咩人啦,哈哈,到左1點幾,就去左食lunch啦,亞sir好豪咁請我地食飯啦。

食完之後就番去差唔多比賽啦,番到去,開始多人,個心就驚驚地,有少少緊張啦,哈哈,我地個組就晿第5組,總其有17組,d人都好勁,頭個幾個仲勁,哈哈,不過我抱住玩既心去晿喳,咁一到我地,就好緊張,一開始晿..哈哈,就甩咀囉,之後都晿得番好好,一路晿都冇事,晿完就仲得人驚,之後就落番台睇d人晿啦,d人真係好勁嫁,哈哈,其實我地覺得會輸嫁啦,因為首歌又唔係好難晿,冇咩特別,加埋d人又咁勁,咪一定會輸囉,哈哈。

不過輸左都好開心呀,因為都估唔到自己真係可以去晿嘛,我之前就覺得冇玩過,冇lee d人生經經驗,好似好遺憾咁嘛,哈哈,所以自己都估唔到自己得,所以為自己好開心呀,哈哈。

晿曬之後就有嘉賓黎撐場,咁傅佩嘉就黎晿啦,第一首佢就自彈自晿,第2首就晿新歌,第3首就清晿,歌星真係唔同d呀,點都pro d嘛,哈哈,我仲坐第一排,同佢好近嫁,哈哈,幾勁呀,晿完就即走lu。

之後到左頒獎,頂,扮獎先過份,頒比一d晿得唔好聽既人,勁唔低,哈哈,之後仲要選一個最受歡迎歌手獎,比左一個晿安靜既人喎,哈哈,因為我今日要比賽嘛,所以就早走啦,個個人一路晿,d人就一路走啦,哈哈,因為唔好聽嘛,哈哈..之後就同朋友搭車落屯門比賽啦.....待續。

台長: 小丁
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文