24h購物| | PChome| 登入
2004-05-20 22:13:38| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大病纏身

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐都冇打日記lu,事關lee排又有好多報告做,又要test,又要做個樣lee樣,所以咪冇咩時間打日記囉。所以今日見有d時間就打日記啦,講番今日先..今日起身個時都已經8點9,啦啦聲走去洗面,之後就出門,都預左會遲嫁啦,不過都要係9點3前番到去,如果唔係就當冇番嘛,好彩番到去剛剛好,哈哈,今日英文唔洗教書,因為又要黎一個oral,咁所以頭個幾個字就比我地prepare,到咁上下,就一個個出去受死,哈哈,到我個時,我都冇咩事,幾好,miss都話講得好好,哈哈,咁我就攞到4分啦,好好嫁啦,5分攞4分,係自己既要求之中,哈哈。

到左物流堂,又走堂,事關勁唔like個物流葉,佢條粉x話我抄人地功課,我一早已經send左上去比佢啦,再加上我真係冇抄人嘛,大佬呀,想我死咩?仲要send e-mail話番比我知,佢會共開比全班知喎,xxyz。係咪講囉,冇人會信你嫁啦,有鬼用呀?咪又係得一個(講)字,話自己有幾勁,收一收x啦。

就係咁,我就冇上物流堂啦,放左學就去左執藥煲黎飲,因為上星期打完波,嗌到巴聲出唔到,到左星期2,作作地感冒,到左星期3就去左執藥,執左一d蟲,又係煲黎飲,巴聲已經好左d,但係到星期4,又到個鼻有事,又係好唔舒服,有少少感冒,今日放學就去左執藥,番到home就抖下,之後就煲藥,煲左成2粒鐘,食完飯先之就飲啦,都係第一次飲埋lee d野,d人話會好苦好苦,我咪諗係咪真係咁苦呀?到左今日真係自己試,頂,真係好苦嫁,哈哈,男人老九仲要咁鬼死婆嘛tim,哈哈,希望快d好番啦,真係好難頂,辛苦死。

ps:聽日仲要做writing assessment,點死呀,又要溫啦。

台長: 小丁
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文