24h購物| | PChome| 登入
2004-07-16 10:53:26| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

華山論劍2之滅絕大反攻

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前講過,教生物鮋吳師太的雷厲風行的滅絕神功,中四時,因為大多數武林人士頂唔順吳師太,所以阿鄭成業武林天尊就下旨吳師太去管理圖書館做館長,好一間林植偉圖書館蚂成武林必暧之地,我懐一班武林同道包括:阿黃X同谏(俗稱張無忌,因為佢太似軍佬阿),阿盧狗(又俗稱為西毒,因為佢真係太似狗),阿賴幫主(阿幫主讀書算好鮁,入鰦中大讀生化喎),在下係武林中鮋二打六,無名無姓,有一日,我地大戰拉記,將所有武林秘及(圖書館鮋書)搗亂哂,還大叫滅絕出鈬,突然寗,吳師太企係我地面前,捉住鰦張無忌,大叫"拦X你玩乜啊!!",死啦,我地個頭領比佢捉住鰦,係千鈞一髮之際,阿賴幫主同阿吳師太講,其實阿吳念祖同谏好鐘意你鮁,趁阿吳師太好混沌之際,我地一顆人便逃離滅絕魔掌,走之際仲聽到阿吳師太講"阿吳同谏係咪真係鐘意我阿!!!"自此之後,我地當然缚再去拉記,但己输蚂成番一個好似好認真既谏生,無再打擾吳師太既清靜啦!!

台長: 我係培正百厭精!!
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文