24h購物| | PChome| 登入
2006-03-06 16:53:38| 人氣297| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

終于都出院了`-`

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇...
爽死!~~

終于出院了..
簡直係晴天er....

係醫院住咗一個星期好似坐監甘錒..
日日都食粥..
個口淡到牛甘錒.

值頭悶到抽筋了...
日日都訓係張病床上面,
又無嘢做..
無係對住d針就係對住d病友..
唉..
救命..

不過都幾好嘎..
起碼碑我知道..
有好多人關心我..
住院期間,我要鳴謝一大班好朋友囖..
鎮係好多人過咗黎睇我..
鎮係好感動囖...
就連係澳門返緊工嘎老威都趕返离睇我,跟住又返澳門..
有d偉大。。
哈哈

仲有好多人都買嘢碑我喇..
有生果..啫哩..仲有好多益力多哇...
我加埋..收咗7排益力多錒..
有排我飲ar...
哈哈..

最搞笑就係出院返到屋企門口,
錒婆要跨火盆喔..
話甘樣先吉利哇..
搞到我差d碑火盆燒到條褲..
哈哈..

er...最後呢就成功返到屋企喇..
講鎮..鎮係好鬼si’挂住屋企張床嘎嘖..
因爲係醫院晚晚都訓五好..



----------------------------------------------------------------
ps:以後都吾要病了...要注意自己身體..

台長: Mr.G@r
人氣(297) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

小bird
Gar哥仔..!乜甘大喔也啊!~

自己注意.!我吾知你病.!无过来睇你..sorry啦.>!
2006-09-13 07:10:51
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文