24h購物| | PChome| 登入
2005-06-06 20:01:30| 人氣19| 回應0 | 上一篇

胡说(八)道

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





班會課,粟米姐突然提起同學錄
距話同學錄好不切實際,
幾年過去,就變成一本廢物,
其實記系心入面就得喇,.!
雖然佢今日講左好多廢話,
8個E句都幾岩聽…
講起E樣野,
我諗起
一個人,
我覺得佢好怪
成日蝦我,不過就系唔俾其他人蝦我
我次次放學等車果陣
佢都會企我隔裏,
車黎左,佢就會拉住我
唔俾我上車,
之後陪我等下一班車
所以次次放學我都系坐第二班車番屋K既,.!
8過佢都5坐車嘅,可能屋K系附近褂
我覺得佢好怪,得閑冇事做系度陪我等車
就甘過左幾過月,佢番左HK讀書
我平時都嗌佢死人頭架,就果一日,我第一次嗌佢個名.!
呵,冇諗到系我第一次嗌佢個名亦系最後一次,!

台長: 大疍
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文