24h購物| | PChome| 登入
2004-11-04 21:01:15| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3-11-2004===瞭解自己===

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

3-11-2004 星期三

今日好準時返到學校呀....
今堂sec又係好悶..攪到我都好眼訓...
捱左勁耐先落堂...今日又有3個鐘lunch啦..
我地去左火炭間m記食野..
本來話今日lunch去唱k架...走spring law堂架..
但係最後都係冇人想走堂..
所以都係冇去到...等考完試先去唱個夠....
食完坐左係m記傾計..傾到2:00先返學校print note..
點知返到去冇free book...冇得print.
之後去左carteen坐...3:30上堂...
講野悶到呢..我今堂吾想走係想聽tips..
但係佢最尾先講....悶到我訓覺...
佢係咁講note....勁多都吾明...都吾知點死..

放學就返屋企law..返屋企就online...
同ying chat.佢話麥美寄生日禮物俾佢.
我話佢實有好多禮物收...因為我同choi都寄左俾佢..
點知我一講完...個郵差就敲門...
有禮物收...原來佢收到我地份禮物....
佢勁開心law...收到自己鐘意既野...
不過條水晶就大左d...
今次份禮物勁快到law...
原本諗住會係佢生日之後先有架ma...
勁快呀...
我星期六先寄...但係張card就未有law..
明明張card早過禮物寄架ma....
吾會寄失嗎????
佢開心就好lu....:)

聽日又吾返學啦...
吾想朝早既堂....因為想係屋企溫下書....
晏晝先返去print note...

頭先睇完choi既日記...睇到佢既想同吾想...
睇完之後我又諗下我自己既想同吾想..

我想開開心心.....
我想冇煩惱...
我想人人都健健康康..吾想個個都成日病
我想讀緊書既朋友讀得開心...
想做緊野既朋友吾好咁辛苦...
我想自己可以讀好呢個course...
我想以好成績完成..
我想讀完之後可以搵到份自己想做既工....
我想同朋友關係好d...
我想有好瞭解.好清楚我既朋友
我想自己有所改變..特別係性格上..
我想有個無論係咩情況下都會錫我支持我既男朋友..
我想....我想...仲有好多野想....

吾想再成日吾開心...
吾想再成日俾自己咁大壓力...
吾想朋友仔吾開心...
吾想令到關心我既人擔心...
吾想成日都令到朋友們辛苦..令到佢地吾開心....
吾想浪費時間....吾想成日都無所事事咁..
吾想成日都俾好多麻煩人....
吾想吾知自己想點..
吾想.......

好多想同吾想呀...
好似好清楚.好瞭解自己咁...
但係又好似吾係咁....

清楚...吾清楚....清楚..吾清楚...........:(

連自己都吾瞭解自己.咁仲有邊個可以瞭解自己呢???

台長: *樂天靚靚→小寶B*
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文