24h購物| | PChome| 登入
2004-11-01 00:21:51| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

31-10-2004===返工記===

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

31-10-2004 星期日

吾知點解今朝好早就醒左....7:00幾就有知覺啦..
之後又訓吾到....係咁迫自己訓..
放到8:30終於頂吾順.....起左身...睇小說...
月8到咁上下...就起身梳洗啦....
咁早起身梳洗去邊....
咪就係返工law....
今日zoe佢返吾到工...我代佢返.
遲d可能都會返多小小啦...:)

佢搬左去尖沙咀.我都未去過..所以今日出去個時都吾知係邊..
只知zoe造 係尖東個邊..佢話見到間好紅勁紅既野....
就係啦..都吾係好難搵既間野....
係帝國中心對面ja...
去到我行過左間野吾知係咪..
到我睇到display...我就知啦係啦..
因為有好多之前未賣完既野都拎出黎賣....
之後入去啦...
亞hing佢呢.棟起左本簿係度訓覺......
真係攪笑...
之後換33333...嘩.超吾靚呀套3333....
佢上身呢....好細件架...
又縮水d333....好辛苦呀著得....

今日星期日冇咩人行...勁得閑..
但係d時間都好快過...
同hing係咁傾計..
老細既家企人一早黎左..
係度一陣就走左啦...
佢地黎左一陣...亞ing要出去拎d野俾老細...
得返我一個係度對住佢地,,,超尷尬...
之後咁碞有個客黎拎野..
我又吾知放係邊..攪到要問老細們...
佢地都吾知...:(
攪到要等亞hing返黎...

平時係吾可以係度食野既.但係今日老細一早黎左.
吾會再返黎...所以今日我地兩個偷雞叫外賣返黎食...
呢度返工又係好feel既基本上....
但係個老細原來好孤寒架聽佢地講...
不過算啦我又吾係成日返...
超好....我返得吾多都有commission分..
正死...
同亞hing傾計個時見到門口勁多扮鬼扮馬既人行過...
有d貝朋友扮得好得意架..

放工....行左去尖東個火車站搭車...
因為未去過.所以放工咪行下去law...
個大堂好....通好多地方....
但係d出口吾難搵丫..
都吾明點解d人係咁話難搵架..:(

返到屋企食下野睇左陣電視就搵書啦...
呢篇日記我都燧搵完書先打架..
原本想聽日先打既...
但係我驚我既fans會睇吾到我既日記而訓吾著丫ma...haha..

聽晚約左堅同choi食飯....
星期二又要返工.....但係吾係拍亞hing lu..拍christin..
吾知佢好吾好既呢.聽zoe講佢就吾係咁好啦...
真係有d驚....

聽日考a/c啦...
心情有點緊張....各位同學good lucky啦..

台長: *樂天靚靚→小寶B*
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文