24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 00:26:20| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心.........好難過

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

頭先睇完choi佢既日記.......
睇完之後我好吾開心....好想喊.......
我知佢宜家覺得好吾開心....
覺得成日都得自己一個...
呢種感受我都好明.....
講真丫.....
我宜家成日都會有同一種感覺架....
我好朋友又有幾多個呢??
由讀ive個年開始..我就開始成日都自己一個人啦.
好多野都係一個人頂.....真係好辛苦......
所以我睇到choi話佢又係好多時一齊....
佢又好多野都要自己頂時..
我真係感受到佢個種吾開心架.....
同埋我知choi佢吾係真係咁堅強......
係須要人保護既女仔.....所以我知佢宜家一定撐得好辛苦....
我真係吾想睇見佢咁.......

其實我有好幾次都好想同佢講野.....
但係我又真係未做到.....

我有時都會諗..點解大家係好朋友....
但係都會攪成咁.........係咪我地真係吾夠成熟......
定係我吾夠大方....

我真係吾知我宜家可以做d咩令到佢好過d......
希望佢可以快d開心返......

我都知kin佢好想我地個個都快d冇事...快d開心....
呢樣野我都好想....
我希望我地可以快d冇事......
我都吾想冇左個好朋友.......

台長: *樂天靚靚→小寶B*
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文