24h購物| | PChome| 登入
2005-12-16 01:05:00| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

= REHEARSAL =

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


天日就係校慶彌撒LA
所以今日去左大堂度REHEARSAL LOR
除左我地歌詠團仲有做福音劇戈D都要去
校長仲黎左睇我地排練TIMAR
佢要好鬼高GA
樣樣都要做到最好GE
不過校長就算係嚴肅戈時個樣
都仲好鬼CUTE AR
佢好得意AR真係
好仲意佢戈WOR 講野又吾正
REHEARSAL完左就已經係10點甘滯LA
好辛苦AR 很累AA
好想快D返屋企LOR
對住GUI好鬼無奈LOR
我都講左我今日要REHEARSAL GALA
下下 你都可以自己食JE
吾一定要等我AR下
明知我好夜先走得都仲要等
10點幾都吾識自己走去搵野食
好無奈LOR 我練完都已經好辛苦LA
仲要我買野比你食AR
好無奈LOR 你可吾可以吾好甘自私AR
我自己都有好多野做GA
吾係成日都得閒理你戈LOR
甘大個人都吾仲吾識得CARE下自己GA
吾洗下下都要我ARMA
有時對住你我都幾無奈GA
成日都好似個細路仔甘
你幾時先會大 吾洗人成日擔心GA

台長: = BEE =
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文