24h購物| | PChome| 登入
2005-11-26 18:07:43| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【超級無奈】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


尋日YAN話今日要去身分證明科ARMA
我咪諗住一齊LOR 我都要順便去搞返個身分證ARMA
咪特登請假LOR 今日起身仲打比YAN叫佢起身TIM
佢尋日叫我打去比佢如果佢CUT我線就JE係話佢起左
我已經打左兩次比佢GALA 佢都CUT我線WOR
甘我咪以為佢起左身LOR 點知我去緊囉錢戈時打比佢
諗住睇下佢去到未LA 點知個死野仲未起身WOR
好無奈LOR 原來佢尋日去唱K WING左 我想死LOR
甘咪算LOR 我自己去LOR 好LA 去到LA 點知
我想死LOR 身分證明科工作日係星期一至五AR
星期六 日都休息AR 我好無奈LOR 邊個同我講今日開GA
我咪即克打比個白痴LOR 係LOR 就係甘佢好彩LA
吾洗白行 叫我過去搵佢食早餐LOR 過去搵佢LOR
原來我今日請假 就係為左陪個白痴食早餐AR 無奈

算把LA 我成日都甘黑仔GALA 由其是係呢排LOR
算把LA 吾講D吾愉快GE野LA 講返D開心GALA

HAHA 真係好AR 今日同FDS們去嬌JE媽咪間鋪打邊爐AR
好開心AR 好耐冇打邊爐LA 有好多好多我仲意食GE
WAWA 甘快又年尾LA 又就黎一年LA 今年發生左好多事
好多前所未見GE事發生係我身上 一D從未接觸過GE
18歲GE今年發生GE野都係吾開心多過開心GA
不過吾緊要AR 我覺得 我覺得吾開心GE野已經走晒GALA
因為最吾開心GE都已經發生左LA 我又已經有事LA
應該冇可能再有野可以令我吾開心GALA我覺得
淨返三個月咋 呢三個月我要每一日都係開開心心甘過GE
好LA 好LA 好LA 就講住甘多先LA 我要出發去打邊爐LU
又要去皇朝LA 點解AR何生屋企要係皇朝GA 好衰GA
次次去到都超級大風LOR 吹到頭都甩 不過不過今次算LA
HAHA 有得打邊爐就吾緊要GALA WAHAAHA 我出發LA

台長: = BEE =
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文