24h購物| | PChome| 登入
2005-02-20 18:33:06| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 放 .IN 花

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今日一起左身就過豆付度LU
去佢屋企幫佢地(+2&豆付)整CHOCOLATE LOR
幾好食GA 我整GE緊係有返甘上下GALA HAHA

夜晚約左佢地去燒IN花

今日小牙IS最早一個
我同OUT佬,R珊同一部BUS WOR甘ARM

我地去到 D風大到吹甩頭LOR
勁大風R 我地仲要等埋飛哥佢地黎先BOR
我地又吾想PLAY 先MA
咪ON[爆竹燃放區]入口等埋佢地先LOR
勁食風LOR 又凍WOR
等等等 我吾明點解第次出街都要等
等人基本上係我每次出街GE指定動作
我都已經係每次都遲GALA 佢地仲要遲過我戈BOR
死飛哥CHEAP 到死 死都要等黑狗去車佢WOR
如果佢自己BY BUS黎咪吾洗我地等 LOR
飛哥R 連續兩日都見ON 小型賽車場見倒又南&吳浩康LOR
仲同佢地TAKE PHOTO WOR
衰GA HO叻咩 黎到之後勁同我地晒LOR

終於等齊人LA 咪買左D IN花諗住入去PALY LOR
WA WA入到去燃放區 GE小童區都已經好恐怖LA
因為大風GE關係 本來向海放GE IN花吹返轉頭 
D IN花周圍飛LOR D人又跟住周圍被LOR
我地諗住ON 小童區PALY 下算LA 安全D MA
BUT 戈度D工作人員趕我地入走BOR
佢話要有細路陪同先可以入小童區WOR
BIG於無奈我地咪再向前行 入非兒童區燒LOR
勁大煙LOR 火光4射 好似打仗甘LOR
PALY戈D人非常地甘瘋狂LOR 
各式各樣GE IN花都ON我地頭上飛過 嚇死我地LOR
我地都吾敢燒LA 甘可怕 諗住行埋一邊睇佢地放算LA 
突然有個小型GE IN花仔(吾知叫咩名)飛左埋黎BOR 
ON我地身邊係甘飛 嚇到我跌左落地下 
嚇親LOR 吾燒LA 我地咪去 X’FILE  唱K先LOR 
飛哥 FAT花佢地燒完先黎搵我地LOR 
去到X’FILE 已經過左12點LA 
OoOo 踏入左2.14 LU 

今次我冇醉LA BUT 小牙, OUT佬,飛哥佢地今次PALY得好癲LOR 
個個都癲晒LOR  HA HA  BUT HO HAPPY LOR 

PALY 到5點左右LA 就BY小丁車返HOME LU
可憐GE飛哥因為醉左 溜左部相機ON X’FILE 
打去問戈求D人又話吾見BOR 心痛死佢LOR 
ARMARM先買左張成400蚊GE MB卡 唉
我都吾知點安慰佢好LA 

台長: = BEE =
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文