24h購物| | PChome| 登入
2004-05-18 16:15:38| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

   【  5 / 15 】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

 
 今 _同 sut.woman .牛扒 || .

 我 &sut 足x2 等”左|個中aa 。
 
 等 woman .我們//都 等)) 呆左
 ______________________________________

 我地 去>> 到信達*. 戈.陣 仲see

 |到白菜 &奶ma,, 原來今___紫 ge

 brithday rr (她化 的妝幾令aa )

 ....................
 之後 //我地又 *~ 左南 灣湖 ”

 +2,r4,豬肉,+ 如 .佢地 on ||||

 南 灣湖gee 攤位 .開左lama ,, 咪&

 佢地 去see x2 lor:: 好多 個arr .

 有))成20多 個\\ r.我鄰|居|都|有on

 戈度開 左_個 arr~。 佢同我 dd fd

 都是) )買 飾物|| ”兩 個都幾 令aa …

 仲on 戈樹 見|到 小牙tim .-.-.-.-
 ___________________________________________

 之後.我地on 戈度ge 餐廳吃.飯 //
 
 我地 _食就食 #左2個中 。激死;; 吾係

我地 *~ 食得慢.而係))我地叫ge 野﹑成

 個中 |先黎arr\\ 衰ga ,戈樹又 鬼

  好﹏ 生意喎 !多人到死~。 不過 餐飯

 都 *食得幾hapi r.woman &牛扒/

 不停甘 講野))冇|分鐘停過的. 又好笑 喎﹚

 佢地 又成_互串喎〝 ~.~.~.~.~.~

 食 完飯”我們去左 影|貼|紙|相 aa , 好

耐 冇影laa(( 今_幾 hapi ~~ 好耐 冇

 & sut.woman 去街laa~” 
.................................END

台長: = BEE =
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文