24h購物| | PChome| 登入
2008-04-26 11:27:23| 人氣324| 回應0 | 上一篇

成年後的芥蒂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(上图是上年的照片,回想过去心境都不同咗)




《最佳損友》



有時候我會覺得巧合得好奇怪

諗番以前

某日,某條街,某種天氣

每次都會遇着同一個人

每次都是嗰個唔多熟悉嘅人,見面後依舊唔會打招呼嘅人。

有時候我會覺得相處得好奇怪

雖然大家都認識對方,但是連最基本打聲招呼、點下頭,said聲‘hi’都冇

同一個地方,同一個時間,同一個人

無論大家遇見幾多次

兩眼對望幾多次

心情轉換幾多次

碰面後仍像路人




Mum Pung同我講,話:“伱哋80後嘅人就是咁怪,就算大家識得見到面唔單止木口木面,甚至还左閃右避,仲衰過見到啲唔識得嘅路人甲乙丙丁。”


聽後,我自己都變得木口木面-_-||

唔知講乜好

一個連自己心中都冇諗過嘅問題,一個連自己都冇深思過嘅問題。

…………




過咗一段時間,我終于諗到一個幼稚嘅答案



‘佢都唔叫我,我點解要主動叫佢喎,況且大家都唔熟,得個識字啫嘛。’



事後諗番笑意由心而出×T_T×






朋友為什么總是待在一塊就咬,分開一會兒就想?

——刀刀





《關于上班這件事》


事例壹、

對話一側

A君:搭地鐵就好像我在公司的地位一樣。

B君:什么意思?

A君:只要我離開,馬上就會有人替補上來。





事例贰、

簡說下班後啤酒的作用

下班第一杯啤酒,消除你一天的緊張

下班第一杯啤酒,消除你一天的不滿

下班第一杯啤酒,消除你一天的無奈

下班第一杯啤酒,消除你一天的記憶

加薪多少與工作量無關,和你的臉皮厚薄有關



※※※※※※※※※※※※※※

很繁忙

很空洞

很無奈

很向往

這是我2008年的生活展現

※※※※※※※※※※※※※※





(上图俾人恶搞完,再send番俾我睇-_-#)





最后引用幾句刀刀名言,表達現時我生活里的態度




前期名言:只要我不醒來,世界就不存在

『2008年4月13日咁啱睇見有個人系本書上寫咗句咁嘅嘢

‘世界唯我獨尊’

冇錯,我就是自大狂

哇哈哈~~

伱看我唔順眼,就給我滾唄~』




中期名言:我不是無所事事,我是在消化

『別人看我很風光,我看別人不知愁滋味

冇以為自己辛勞勤力做嘢冇人知

過程一定有,付出就必定有收成,只是結果是好是壞而已。』




我無法不是我自己!

『自我為中心,不要讓人牽住自己走

活出自己的風格

活出精彩~』




后期名言:走狗的路,讓貓們說去吧

『閑言閑語不是一朝一夕就能解決掉

嗰人行得正企得正,唔怕俾人話

‘岂能尽如人意,但求无愧于心’——这就是皇者态度』




工作後,发觉爱情只是生活中的一部分,并非生命里的一切。

懂得享受生活中的美好,才是对自己最好的关怀。



今世有缘到尘世走一回,绝不能浪费这得来不易的机会。

到了这个不黄不绿的年纪,懂得把握眼前每件事却显得如此地重要。



成年後的芥蒂令人摸不着头脑,唯一不变的是父母从未停止对自己的关爱。



任性还是留给年少轻狂的人类吧!





(上图是我哋e边嘅街舞Propaganda海报,我觉得佢哋影得几嘚嘚地咯)






Q:我在桥上看风景,看风景的人在楼上看你。

A:伱哋理解到是乜意思吗?!






































~*水满*~

现在的PC慢慢演变成一个个人展

就算一个人的照片也能独自欣赏



台長: Μani WooKaKa
人氣(324) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: ♀心情日記♂ |
此分類上一篇:1、2、3 拍

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文