24h購物| | PChome| 登入
2005-10-16 13:43:40| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的第二份工作@~@

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

同啊歡一齊搵嫁~但佢做第間~
我做壽司~佢做炳記牛牛~
返左幾日嫁啦~第一日感覺好好~
出下單~調下特飲~執下野~行下咁~
都唔話辛苦既~但辛苦在一直都要企囉~
有幾個女仔都好好~may may好好人~
果度仲有好多男仔tim~佢地個個都係度話我好瘦~
有兩個幾靚仔~一個既靚仔又有d得意~
出單既時候~佢突然考我啊~嚇得我啊~
好得意啊佢~第二個個就少d傾偈~
但都幾好人同靚仔~仲有一個男仔就寸寸惡惡地~
我估佢應該係鍾意左啊sue~我同啊sue傾完偈之後~
佢即刻問我地傾左d咩~搞笑~


p.s要努力做落去啊!!~

台長: 小精神~
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文