24h購物| | PChome| 登入
2004-10-30 13:44:51| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

昨晚~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚~去左尖沙嘴喔~8點去~
時間好像不夠~什麼都好趕~
(因為要12點之前要搭最後一班車~)
去了星光大道~再行左一陣d攤位~
好多萬聖節既野野喔~
本來我同小演和文都想買的啦~
可是他不送電池~所以不要了~
因為要走去另外一邊買電池耶~太煩了~
然後又看了好多攤位~我和小演買了個銀包耶~
好QQ~嘻~然後我們再行~
突然有一班踏單車既人~同我地搭訕~
話想識我地~但我地唔得閒理佢地耶~
見到有人在玩滑板啊~即刻走去睇~
然後我地去食野~嘩~嘩~嘩~
我地見到D視覺系既打扮既人啊~
今次係穿和服啊~3個女2個男~我只顧睇女仔~
忘了睇男仔耶~小演話D男仔既妝好靚啊~
我地唔夠時間跟住好快就走左嚕~
然後係地鐵都見到視覺系既人啊~
小演見唔到~SO佢好唔開心~哈~
我地搭小巴~我漏左銀包係小巴~
即刻追啦~好彩有個好人下車拎俾我~
我懷疑司機故意聽不到啦~
因為我幾乎一下車就叫司機不要關門~
上次也是這樣.....
P.S我朋友說我那時跑得好快喔~
因為裹面有好多好重要的東西啦~

台長: 小精神~
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文